[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 10:34 sandy | hallo iedereen, heb net getest en ben zwanger. toch ben ik nu ongesteld. ik heb naar de gyn. gebeld en die denk een vroege miskraam. ik heb zo'n bang. wie heeft dit nog meegemaakt? graag snel een antwoord!!! groetjes een bang meiske. hoop echt van niet ![]() |
| 02/07/2007 @ 11:03 lisa | Heb ik nog niet eerder gehoord. Je hoort wel eens dat vrouwen gewoon ongesteld worden ondanks dat ze zwanger zijn. Misschien is er nog wel een beetje hoop. Moet je niet bij de gyn langs komen over 2 weken ofzo?? Heel veel sterkte in elk geval. (slik je ook hormonen ofzo??) groetjes lisa |
| 02/07/2007 @ 11:46 sandy | hey lisa, bedank voor je reactie. ik moet vrijdag op controle na de gyn. hij denkt aan een vroege miskraam. ik hoop da je gelijk hebt en da ik gewoon nog ongesteld ben geworde. als dit op een miskraam uit draait is dit al men derde. ik slik geen hormonen. groetjes sandy ![]() |
| 02/07/2007 @ 14:46 lisa | je 3e miskraam al zou dit zijn? Gaan ze dan niet onderzoeken waar het aanligt? Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad, maar kan me zo goed voorstellen dat het heel zwaar is, helemaal als je niet weet waar het aanligt. Mocht het wel een miskraam zijn, laat je dan onderzoeken!!! Doe je een beetje rustig aan. Maak je niet gek. Heel veel sterkte. Zal je forum een beetje in de gaten houden als je wilt praten.. gr. lisa |
| 02/07/2007 @ 15:09 sandy | hey sofie, mijn beide zwangerschappen zijn op 10 weken geeïndigd. ik heb echt bang als het nu nog eens gebeurd da ik niet hierover kom. hoop nog steeds dat het gewoon mijn menstruatie is. maar voel me nu niet echt happy. het enige wa ik van den hele dag heb gedaan is wene uit bang ![]() ![]() groetjes |
| 02/07/2007 @ 15:11 sandy | hey lisa, ze weten aan wat het liegt en da is me mijn bloedgroep. heb b- en mijn vriend o+ normaal moet het me die spuit da ik heb gekrege wel lukke. maar nu heb ik er zeker geen goed oog in. ![]() in elk geval bedankt x |
| 02/07/2007 @ 15:31 sandy | hey els, bedankt voor deze commentaar. ben al 2 maal zwanger geweest en é maal mk op 10 weke zwangerschap. mijn laatste mk was in februari en heb dan die spuit gekrege. normaal moet het nu lukke heeft de gyn gezegd. groetjes |
| 02/07/2007 @ 15:33 lisa | Sterkte meid. En laat je het nog wel even weten!! |
| 02/07/2007 @ 20:01 baby-wens | Hoi sandy. Ik weet niet hoever je nu eigenlijk zou zijn. Ik wist 4 dagen voor mijn nod dat ik zwanger was. Er was een heel licht streepje te zien. Maar 4 dagen na mijn nod had ik bloedverlies. Een vroege mk dus. Ik heb nu wel meer gehoord dat de meeste miskramen voorkomen rond je nod. Als je niet getest had, dan had je gedacht dat je een langere cyclus had gehad. Ik voelde me toen echt kl.te! Maar wat ik zonet ook las. Je kunt het beter in het begin hebben dan op het einde. Ik hoop voor je dat het goed komt, en dat je er alsnog vertrouwen in hebt om kindjes te krijgen. Ik ben pas na mijn 14e ronde zwanger geworden. En ik weet ook niet of dit goed gaat. Ben nog maar 4 weekjes. Dus ik zit ook af te wachten hoe het gaat. Sterkte, groetjes baby-wens |
[Reageer]

wie nog? dringend!!!