[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 11:10 ikke | Hallo, ik had een vraagje: ik ben vorige maandag begonnen met mijn pil, en ben hem nu zaterdag en zondag vergeten nemen. Wel seks gehad op vrijdag en zondag. Is er nu een kans dat ik zwanger ben? Groetjes |
| 02/07/2007 @ 11:55 ikke | iemand? |
| 02/07/2007 @ 12:15 ikke | Nja, er staat niet precies in wat het risico is, wel dat het niet meer veilig is. Maar ik veronderstel toch dat het maar een kans van één op zoveel is? |
| 02/07/2007 @ 12:42 Kimmy ![]() | ikke, als ik van jou was zou ik toch sowieso even naar de apotheek gaan voor de morning after pil. Die kan je tegenwoordig zo zonder doktersvoorschrift krijgen |
| 02/07/2007 @ 13:04 ikke | Dus de kans is reël? Hoeveel percent is dat? |
| 02/07/2007 @ 13:21 ano | Het maakt denk ik niet uit hoeveel procent, de kans is er gewoon dat je zwanger bent! Het is gewoon zo dat er mensen zijn die door de pil heen zwanger raken terwijl en ook mensen maanden bezig zijn om zwanger te worden en het toch niet lukt terwijl hun juist niets in de weg lijkt te liggen! Daarmee even aangeven dat je het nooit zeker weet! Je zat dus in je eerste week van je strip? Volgens mij is het wel zo dat de week waarin je zit van je strip iets meer zegt over de betrouwbaarheid na het vergeten maar dan zou je even moeten bellen naar de apotheek of huisarts, die weten het vast beter en kunnen je advies geven. Succes en sterkte! |
| 03/07/2007 @ 08:21 ikke | Ik ben zaterdag en zondag mijn pil dus vergeten (laatste twee dagen van eerste week), en nu heb ik bloedingen. Hoe kan dat? |
| 03/07/2007 @ 10:22 ikke | Iemand die me kan helpen? :( |
| 03/07/2007 @ 15:17 ikke | Dag Sarah, dank voor je antwoord. Ik heb vanmorgen mijn pil weer genomen, omdat ik niet goed wist wat te doen. Moet ik nu deze strip verder uitnemen en dan een stopweek doen? Of vanaf vandaag 21 dagen nemen? |
| 03/07/2007 @ 16:06 sarah ![]() | hey ik zou voor de zekerheid een nieuwe pilstrip beginnen en uitnemen. beschouw de bloedingen als je regels en begin terug opnieuw, zou ik zeggen. groetjes sarah |
| 09/07/2007 @ 08:52 ikke | Zaterdag waren de bloedingen gedaan, maar sinds gisteren heb ik wat bruin verlies. Nu duren die bloedingen toch wel erg lang, al een week. Iemand die hier raad mee weet? Ik neem mijn pil nog steeds door. |
[Reageer]

Kan ik zwanger zijn?