< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 11 weken zwanger..........

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
11 weken zwanger..........
02/07/2007 @ 14:12
Beau

hallo allemaal,

Wij zijn eindelijk na 3 jaar dokteren dmv ICSI zwanger van ons tweede kindje.
We hebben er dus echt heel veel moeite voor moeten doen.
We zijn dan ook super blij,maar ik weetniet zo goed heo ik het moet zeggen, klinkt echt heel stom......
Maar ik ben bij de eerste bijna 30 kilo aangekomen en heb ze gelukkig allemaal eraf gekregen maar heb er wel veel voor moeten doen en laten.
En nu ik 11 weken zwanger ben merk ik dat mijn taille verdwijnt en ik had nooit durven denken dat ik dit zou zeggen maar: Ik heb er erg veel moeite mee dat ik weer dikker word.... Ik ben super blij met mijn zwangerschap en ik zie ook overal super mooie buikjes bij zwangeren vrouwen maar ik weet dat ik dat nie zal krijgen ik word gewoon dik.
Ik weet het eeven niet meer en hoopte dat iemand dit herkende ..
Liefs Beau
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 14:44
lisa

Online Status
Ik herken het niet. Maar wil je toch een beetje moed in praten. Begrijp best dat dik zijn niet leuk is helemaal als je zo veel moeite hebt gedaan om alle overtollige kilo's er af te krijgen. maar het is je 1 keer gelukt dus waarom niet nog een keer. En zwangerschap duurt maar 9 maand waarvan je maar 6 maanden dik bent. of je nou mooi of lelijk dik bent uiteindelijk woont jouw kindje erin, dus is het wel heel mooi.
Meid ik wens je heel veel succes. En geloof een beetje in jezelf dat je na de zwangerschap er gewoon weer tegenaan gaat.
succes~!!!!!!

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 16:48
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Alvast proficiat met je zwangerschap! Probeer toch maar te genieten van dat mooie buikje dat je krijgen gaat!
Ikzelf was 22kg bijgekomen, maar deze ben ik ondertussen op 3kg na kwijt. Zonder eigenlijk moeite voor te moeten doen. Ik dacht dat het nooit meer goed kwam! Soms en zeker vlak na men bevalling heb ik die buik toch gemist hoor!
Het is je één keer gelukt, waarom geen tweede keer!!

Veel succes!

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 17:09
mij

Online Status Stuur bericht
hoi
van harte he.
en ik ken dit zo ooo goed, was bij de eerste 2 al wat dikker, toen heftig op dieet en 23 kilo lichter geworden.
nu toch nog besloten dat ons gezin niet compleet is en ben nu dus (morgen, 12 wk)zwanger.
vanmorgen 1ste controle gehad en gewogen. maar liefst 11 kilo er bij. nou netjes toch.
baal ontzetten, en het komt niet echt van snoepen hoor. want ik was echt veel misselijk. maar ik eet weer alles wat ik anders niet at. de dokter zegt ook dat het komt van het dieeten.
maar goed, na de bevalling geef ik mezelf nog 3 mnd rust en dan er weer tegen aan met atkins en daarna south beach.
suc6

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 09:10
Beau

Dank jullie wel voor de reacties.

Ik snap zelf ook niet waarom ik er zo mee zit want we zijn eindleij weer zwanger, maar ik had gewoon gehoopt dat het deze keer niet zo was dat er meteen een paar kilo aan mijn billen buik en bovenbenen kwam.
Maar jullie hebben wel gelijk dat ik het de eerste keer er ook af heb gekregen dus waarom geen tweede keer.
Ik heb er ook zon hekel aan als die ogen eerst naar mijn buik gaan , of ze leggen er een hand op ongevraagd, daar heb ik ook moeite mee.
Wat een zeur ben ik he?? hihihi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]