[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 15:00 | Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar de betekenis van de voornaam Lenthe. Ik ben nu 8 weken zwanger en als het een meisje is willen we ze graag Lenthe noemen. Weet iemand de betekenis ervan? Groetjes Ariane. |
| 02/07/2007 @ 15:40 Judith | Hallo, Ik vind Lenthe 1 prachtige naam! wat ik ervan kon vinden is Lenthe -- Lente = Jaargetijd maar dat zul je denk ik al weten ![]() meer kon ik helaas niet vinden! |
| 03/07/2007 @ 14:59 Ikkie | Die naam staat ook op ons lijstje!!! Maar ik vind ook enkel het seizoen als betekenis! En als je het mij vraagt is dat ook het mooiste van de vier! |
| 03/07/2007 @ 15:31 deesje ![]() |
| 08/07/2007 @ 13:31 Summer | Lenthe is gewoon een andere schrijfwijze van het seizoen lente. Natuurlijk kan je wel kijken naar de woordherkomst van lente. Volgens wikipedia is dat: Het woord is samengesteld uit de elementen "lengen" en "dag", ofwel het lengen der dagen. |
| 30/07/2007 @ 17:08 | hmm... dus niemand weet het eigenlijk? vind het ook een hele mooie naam! |
| 30/07/2007 @ 19:55 Cindy ![]() | Ik vind lente ook een super naam ,helaas vond mijn vriend dit niet. |
| 27/08/2007 @ 14:55 Luca | Wat leuk,ik was zojuist aan het googlen voor de voornaam Lente wij hebben nl onze dochter zo genoemd ze is geboren op 11-7-07 ik vond het zo mooi en lief klinken daarom hebben we deze naam gekozen en nu las ik laast dat het een oudhollandse naam was net als Storm dat wist ik helemaal niet maar ik kan er op het net niks van vinden,succes met je zwangerschap. groetjes Luca |
| 13/09/2007 @ 21:35 | Hallo, Onze dochter is geboren op 26 maart 2007 en heet LENTHE! Wij vonden het een geweldige naam. Natuurlijk gingen wij ook zoeken naar de betekenis en hebben helaas ook niets kunnen vinden. |
| 19/12/2007 @ 01:15 | Das nou toevallig, ik heet ook Maarten.... en van Lenthe als achternaam. Mijn achternaam is gelijk aan het plaatsje Lenthe bij Dalfsen. Maarten |
05/01/2008 @ 23:22 ![]() | via google kwam ik hier op uit: Opzoeken: Lenthe LENTHE •nederlandse plaatsnaam •Plaatsen-in-Benelux •Plaatsen-in-Europa •Plaatsen-in-Nederland en hier: http://babybytes.nl/namen/meisjes-namen/Lente |
[Reageer]

betekenis Lenthe

Toen hoorde mijn man de naam Lentl en waren we verkocht. De betekenis van Lenthe moet ik je helaas ook schuldig blijven. Alvast veel succes met jullie namenzoektocht!