< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Opnieuw zwanger en bang!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Opnieuw zwanger en bang!
02/07/2007 @ 19:23
Anoniem

Hallo iedereen,

Na een miskraam viel mijn ganse wereld in duigen. Vandaag kon ik echter terug een positieve zwangerschapstest in mijn handen houden.
Ik ben echter zo bang! Hebben jullie dit ook voorgehad? Hoe gaan jullie hier mee om?
Ik heb de indruk dat de symptomen minder erg zijn dan bij de vorige zwangerschap, waardoor ik me zorgen maak.
Ik voel me in momentopnames moe, en heb vaak een -gevoel. Hebben jullie dit ook?

Een bezorgde mama in spé
Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 20:23
akiki

Online Status Bekijk profiel
hoi Anoniem,
Ik weet ook sinds gisteren dat ik terug zwanger ben, na een miskraam op 30 januari. Ik voel me ook veel beter dan tijdens de vorige zwangerschap op hetzelfde moment. Ik herken je gevoelens wel. Ik ben wel blij, maar de euforie van de vorige keer, die blijft uit. Ik ben me heel bewust van de risico's die er bestaan. Maar eigenlijk kunnen we niet veel meer doen, dan gezond leven, veel slapen, geen onnodige risico's nemen, stress vermijden, en optimistisch blijven? Ik hoop dus op het beste, en probeer ook terug leuke zwangerschaps- en babyplannen te maken , maar tegelijkertijd behoud ik mijn alertheid en probeer ik op mijn hoede te zijn voor opnieuw een miskraam. Ik hoop dat het niet zover komt, want dan weet ik niet hoe ik dat nog es moet verwerken.
Succes met je zwangerschap
xx

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 20:34
greet

Online Status Stuur bericht
hopelijk kan ik jullie een beetje geruststellen.
mk gehad in april. vandaag echo gehad en alles zag er prima uit , veel beter dan de vorige keer.
ik as ook zeer ongerust , vandaag mijn echo vandaag al op dik 6 weken. ha raadde dat ook aan om niet te ongerust te blijven.

succes en deze keer komt het vast wel goed

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 14:37
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Allemaal hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik weet hoe het voelt om terug zwanger te zijn na een miskraam. Ik was constant bang en onzeker. Wanneer ik op controle ging bij men gyneacoloog zei ze me steeds dat ik me niet ongerust mocht maken. Maja, dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het betert wel, naarmate je zwangerschap vordert. En nu heb ik een fantastisch dochtertje, Amber! Die ondertussen 6 maanden geworden is. Ik zou zeggen geniet van jullie zwangerschap, heb ik misschien iets te weinig gedaan, en daar heb ik nu wel een beetje spijt van! Het is een prachtige periode!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 17:29
Lies

Online Status Stuur bericht
Er zijn nooit garanties, bij geen enkele zwangerschap he. Ook al heb je er geen of een gehad ...

Mijn eerste was een MK, en de tweede gaf een schitterend jongentje. De derde was weer een MK - en heb ik me voor ogen gehouden dat ik er moest van genieten, want dat ik ging spijt hebben dat ik had laten passeren als alles in orde was. Tja ... toch probeer ik hetzelfde te denken bij de volgende!

groetjes
Lies

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 11:12
Virgke

Hey

Ik had half juni ook een miskraam. Nu ben ik opnieuw zwanger. Bij het minste dat ik voel, ben ik bang dat het opnieuw mis zal lopen. Vorige keer was het vruchtje wel vrij vroeg afgestorven (ben geweest rond 6 weken naar gyne, was nog maar 5 weken volgens echo, paar dagen later miskraam). Donderdag gaan we voor een eerste controle naar de gyne. Ongeveer dezelfde periode als ik vorige keer mijn miskraam gehad heb. Als alles dan in orde is, zal ik misschien wat geruster zijn. Zal er vanaf hangen of het hartje al klopt of nog niet. Is zo op het randje, maar moest deze week nog gaan omdat onze gyne daarna met verlof is. Afwachten dus...

Soms veel te ongerust...
Virg

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 17:10
Lena

Hallo allemaal,

Ik herken mezelf helemaal in jullie berichtjes! ik heb reeds een gezonde dochter van 2,5, maar heb ik maart een miskraam gehad op 12 weken (vruchtje was gestopt met groeien na 9 weken). Heb vorige week positieve test gedaan, maar kan echt niet voluit blij zijn... Ik voel me ook beter dan bij vorige zwangerschappen, en interpreteer dit al meteen als een slecht teken... Vermoeidheid is er slechts bij momenten, en misselijkheid ook in vlagen. Op 7 augustus kan ik op controle. Ik wacht het toch met een bang hartje af, al doe ik mijn best om niet te negatief ingesteld te zijn. Ik hoop dat het bij jullie allemaal eindigt met een prachtige gezonde baby in jullie armen !

Groetjes,
Lena
Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 23:07
happy

hey meiden,

ik heb ook een miskraam gehad in maart en wachtte geduldig op mijn eerstvolgende cyclus. die kwam niet meer en ik bleek meteen weer zwanger te zijn.

nu ben ik 18 weken zwanger en het gaat helemaal goed tot nu toe. in het begin durfde ik niet te hopen op een goede zwangerschap, maar toen ik 10 weken was zei ik tegen mezelf, dat dit kindje ook recht had op blijdschap in de eerste weken. dat veranderde veel.

wens jullie allemaal heel veel succes!!!!
Gr.H
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 08:21
Mieke

Hoi Allemaal!

Proficiat met jullie zwangerschap! Hier hetzelfde meegemaakt voig jaar; in februari missed abortion op 9 weken, bij 12 weken is het vruchtje pas afgekomen .... Daarna 1x mijn gehad, en toen was ik alweer zwanger! Ik kon ook niet echt superblij zijn, was veel te bang dat het weer mis zou gaan. Ik heb tot zeker 20 weken zwangerschap die gevoelens gehad, maar het is toch allemaal goed afgelopen, onze Maiko is aankomende disdag alweer een half jaar oud!!!

De natuur doet toch wat goed is, ik zal voor jullie dat alles dit keer goed mag gaan, en veel sterkte in deze moelijke beginfase van jullie zwangerschap!

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 09:25
Virgke

Hey allemaal

Ben gisteren naar gyne geweest. Vruchtje zit goed en is 5 à 6 weken. Volgende keer zal hij exact bepalen hoe ver. Was alleszins nog net te vroeg voor hartactiviteit. Ik verlang dus ontzettend naar 20 augustus voor de volgende echo. Zal pas dan (als ik het hartje hoor) wat meer op mijn gemak zijn, denk ik.

Groetjes
Virg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]