[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2007 @ 19:31 nelle | Hallo, zijn er mensen die na het stoppen met de pil ook last hadden van hun cyclus? Ik kreeg de eerste menstruatie pas veertig dagen na het stoppen met de pil en na die keer is het weer drie maanden geleden. Eerst was mijn mannelijk hormoon verhoogd, maar dit blijkt nu weer normaal? Nu blijkt het vrouwelijk hormoon wel weer onderdrukt? Misschien komt het door het pilgebruik? Aangezien het mannelijk hormoon weer verlaagd is lijkt het zich te herstellen en moet ik nog wat afwachten? Kan iemand me wat info geven? Ik blijf toch wel wat ongerust Bedankt alvast! |
| 04/07/2007 @ 13:04 ilse | Nelle, Na het stoppen van de pil kreeg ik ook moeilijk m'n menstruatie : soms 6 tot 8 weken of langer, zeer licht,... Uit bloedonderzoek bleek van mij wel heel snel dat ik in een vroegtijdige menopauze was (op m'n 31ste!). m'n huisarts had dit eerst niet door, m'n gynaecoloog daarna direct wel. Ik zou toch een gynaecoloog raadplegen die op de hoogte is van fertiliteitsproblemen, zeker als je zwanger wilt worden. Wij hebben eigenlijk zo toch wel een jaar verspild. katrien.s@advalvas.be groeten |
| 16/07/2007 @ 11:40 renate | hoi ik had na het stoppen van de pil ook bijna geen menstruatie. ik had in negen maanden tijd maar 2 menstruatie gehad. ben toen ook door mijn huisarts door verwezen naar gyn die heeft alles na gekeken en ik bleek bijna geen eisprong te hebben. heb er clomid voor gekregen en dat hielp wel. maar als ik jou was had ik de dokter gevraagd om je door te laten verwijzen na een gyn. wij zijn inmiddels al 2,5 jaar verder en lopen nog in ziekenhuis voor behandeling. liefs renate |
[Reageer]

geen maandstonden na stop pil