< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod 14 juli 2007

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2007 @ 19:40
Blue-bird

Hoi iedereen,

Mijn NOD is deze keer 14 juli! Zijn er nog onder jullie die rond dezelfde datum hangen?
Ik ken er al enkelen van andere topics hier. Maar ik vind het zo leuk om samen naar het moment toe te leven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik ben nu 26 en ik ben deze zomer 2 jaar gehuwd met mijn ventje .
Het is ons eerste kindje en het is pas onze 2de ronde.

Ik denk eigenlijk dat het deze keer niet raak is, maar het kan want we hebben lekker veel "geklusd" in mijn groene dagen, die nu net voorbij zijn.

Laat het me maar weten

dikke kus BB
Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 08:59

Online Status Stuur bericht
mijn cyclus is nog niet regelmatig, maar mijn NOD zou tussen 14/7 en 20/7 (ruim genomen) vallen. Ben nog maar begin mei met pil gestopt. Mijn eerste cyclus duurde slechts 24 dg en mijn vorige 26 dagen.

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 14:27
HannekeS

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Mijn NOD is 15 juli. Hoop ik toch, want ik ben altijd onregelmatig geweest. maar de laatste keer was wel precies op tijd zodus, ik hoop dat voor mij alles in orde is (ik ben PCO patient).
Wij gaan voor ons 2de kindje.
En dit is dus nog maar de 2e ronde...

Ik hoop voor ons allemaal dat het gelukt is

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 14:38
Jenny

Hallo,

wij gaan voor ons tweede. NOD rond 16 juli. Altijd mooi regelmatig geweest, cyclus van 30-31 dagen. Vorige maand, twee weken overtijd geweest, vele negatieve zwangerschapstesten en dan na 43 dagen uiteindelijk ongi geworden! Hopelijk is het deze maand op tijd, of beter nog, komen ze niet meer voor 9 maand!

Bij Teaghan was ik met 3 maand zwanger. Nu zijn we al 6 maand bezig,... 't mag gaan komen hoor.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 20:27
nathalieke

Hey mijn NOD is 13 juli. Wij gaan voor ons 3de kindje dit is onze 2de ronde of 1ste ronde na MK. Het was van de eerste maand prijs maar het ging spijtig genoeg mis. Van mijn oudste was ik de 4de ronde zwanger en de jongste vanaf de 1ste keer dat was ff schrikken en totaal onverwachts. Ik dacht dat het terug wel een paar maand ging duren maar dat was dus niet zo wat wel zeer leuk was natuurlijk. Ik hoop dat het deze maand wel goed gaat. Voor iedereen hier trouwens dus maar.
Liefs Nathalieke

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 14:23

de mijne is morgen, 18 juli...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]