< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » ben het zat :) help..!!!!!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
ben het zat :) help..!!!!!!
02/07/2007 @ 21:53
Mina

jonge moeder van 19 ..in verwachting van me tweede..

probleem: me vriend doet ineens zo raar ..sind shij weet dat ik zwanger ben is hij die dag gekomen en daarna niet meer ..voel me zo rot ..lijkt net alsof hij wegloopt terwijl hij volwassen genoeg is ( 29 ) en selfs blij was dat we een kindje kregen.
als ik vraag of hij komt zegt tie ja is goed en dan komt hij gewoon niet zonder af te bellen niks..dan segt hij ,, ja sorry ik ben in slaap gevallen ..steeds een smoes

heb hier veel moeite mee omdat mijn leven nu heel erg gaat veranderen nu ik weer zwanger ben ...ik woon nog thuis en moet gelijk het huis uit zodra mijn ouder shet horen..en me vriend weet dat ...ik wil met hem erover praten

zelfs als ik hem bel of sms en ik zeg ..als je nu niet komt dan ben k er klaar mee met ons..dan nog komt hij niet ..interesseert het hem niet .?? we houden wel veel van elkaar en veder is hij super lief..maar op dit gebied vind ik het niet leuk meer..

ik wil er niet WEER alleen voor staan , dat haal ik niet ..
abortus ben ik streng tegen en kan ik niet over me hart verkrijgen
praten helpt niet met hem ...dreigen zelfs niet ..ook al is dat al erg ge nieg om te doen ..

wat moet ik doen ?? voel me zo rot en alleen ...
Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 08:48
saskiagrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik denk dat je hem op de man af aan moet vragen hoe hij er over denkt
als hij zegt dat er niets aan de hand is geef je hem het voordeel van de twijfel en anders moet hij het gewoon zeggen

veel sterkte

groetjes saskia

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 15:17
Jen

Zodra je de kans krijgt hem keihard confronteren met de feiten zoals ze nu liggen. Alleen dan zal je een eerlijk antwoord kunnen krijgen van hem.
Wel vervelend dat je nu in deze situatie zit, een zwangerschap behoort een leuke tijd te zijn en niet een vol stress en wanhoop.

Succes verder!
Groetjes van Jen

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 21:13
Alida Jonkman

Hai,

Ik ben het idd eens met anderen. Confronteer hem met z'n gedrag en maak hem duidelijk dat je hem echt wel nodig hebt nu.

En anders kies je idd voor jezelf en de kleine, want je kan nu geen stress gebruiken.
En geloof me redden doe je het uiteindelijk altijd wel!

succes gr. Alida

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]