[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 08:19 A'niempje | Hoi, Het is de eerste keer dat ik een bericht achterlaat. Mijn man en ik zijn bijna 1jaar en 6 maanden aan het proberen zwanger te worden. Ondertussen hebben we onze 2de iui gehad op 27 juni Bij Dr.ombelet. Normaal zou ik op 10juli pas een bloedtest mogen laten doen maar omdat ik zo ongeduldig ben,ben ik naar de huisarts gegaan en volgens hem kon ik het perfect laten onderzoeken 5 dagen na iui. Het resultaat was dat mijn hcg waarde 26 was. In het labo hebben ze bevestigt dat dit niet door de pregnyl komt want dat is op aanvraag wel goed onderzocht. Nu is de vraag ben in zwanger en blijft dat zo. Aanstaande don moet ik een nieuwe test laten doen en hopelijk is er een stijging. Heeft hier nog iemand ervaring mee? (Ik heb 5dagen clomid genomen en de dag voor iui kreeg ik een preynyl spuit. Ik heb ook nog een echo gehad waaop te zien was dat ik na iui een eisprong heb gehad.) Groetjes en voor iedereen véél succes!!!! ![]() |
| 03/07/2007 @ 16:29 ikke | Pregnyl schijnt nog zo'n 10 - 14 dagen een zwangerschapshormoon af te geven dus eerder testen heeft niet zo veel zin...... 'k hoop het natuurlijk wel voor je! |
| 03/07/2007 @ 18:24 A'niempje | Hoi, Dank jullie voor de lieve berichten. Eigenlijk is het ook allemaal zoals jullie het zeggen maar ik heb ook meer het gevoel van "help" ik moet iets doen in de wachttijd om niet gek te worden. Vandaag heb ik ook naar en consulente gebeld van het ziekenhuis en zij wist ook niet wat zeggen dan geduldig te zijn. Ze heefd groot gelijk maar geduld is iets wat voor mij heel moeilijk is. Waarschijnlijk ook omdat sinds kort mijn zus en vriendin in een keer zomaar zwanger zijn. Ik ben wel héél voor hun.Ik zal jullie evengoed op de hoogte houden hoe het uiteindelijk verloopt. Voor jullie allemaal vééél succes met zwanger worden.Ik weet hoe het is en leef met jullie mee. ![]() |
| 05/07/2007 @ 18:15 A'niempje | Hallo allemaal.. Zoals ik beloofd had ging ik laten weten wat het resultaat van het bloedonderzoek is van vandaag. negatief.Ik heb de arts even aan de telefoon gehad ik weet niet of mijn waarde gezakt is of weg is alleen dat het negatief is. Ik ga evengoed 10 juli naar het ziekenhuis voor het officiele bloedonderzoek maar ik weet nu dat ik niet meer hoef te hopen. Ik snap niet dat het niet lukt. Het enige probleem is vijandig slijmvlies. |
| 05/07/2007 @ 18:17 A'niempje | Oei ik drukte op enter en hij stond er al. Ik wilde nog toevoegen dat ik jullie allemaal veel succes wens. Groetjes........ |
[Reageer]

Bloedtest 5 dagen na iui

! Kan dat zo vroeg testen?
negatief.