[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 09:47 katja | Hallo, Nio is nu 4 maand en slaapt al een aantal weken door 's nachts van 21h30 tot 7h. Nu is het al een aantal nachten na elkaar dat hij 's nachts verschillende keren wakker wordt. Ik geef hem dan gewoon zijn tutje en hij slaapt verder. Heeft nog iemand dit meegemaaakt en hoe hebben jullie dit opgelost? Ik durf hem niet laten door te wenen 's nachts, want ik heb schrik dat onze oudste dan ook zal wakker worden. Groetjes, Katja |
| 03/07/2007 @ 17:27 Virginie | Ons ventje slaapt ook al een aantal weken door (van 21u tot ongeveer 8u). De afgelopen week hebben wij ook regelmatig moeten opstaan snachts omdat hij weent. Als we zijn tutje geven slaapt hij gewoon direct verder. Het varieert van 1 keer per nacht tot een keer of 5 ŕ 6. Ik weet ook niet aan wat het ligt of wat we er kunnen aan doen. Heb nu ook vandaag zijn flesjes met 30cc water + 1 schepje verhoogd; afwachten wat dat geeft. Khoop ook mss hier wat tips te vinden. |
[Reageer]

wakker worden 's nachts

ik geef hem dan ook zijn tutje en dan slaapt hij gewoon verder..tot een u later weer hetzelfde..
ik weet zelf niet wat je er aan kunt doen. de laatste 2 dagen is hij wel nimeer wakker geworden,hopen dat dat zo blijft!