Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 13:31 Kelly bjorn jarno en luna | hey lieve ouders van lara, OOk wij hebben het verhaal over jullie prachtig dochtertje op de voet gevolgd. En iedere keer weer waren mijn man en ik zo onder de indruk van haar moed en vechtlust. Die zes weken, thuis al die tijd in het ziekenhuis steeds was er de goede moed en het vertrouwen dat het allemaal zou goed komen. Dat het dan ook niet heeft mogen zijn doet ook ons verschrikkelijk veel pijn. Lara zal altijd een speciaal plekje in ons hart hebben net als jullie. Veel moed en sterkte voor de toekomst. |
| 07/08/2008 @ 22:02 Nadine ![]() | Veel sterkte en moed ![]() woorden schieten tekort ![]() |
| 08/08/2008 @ 08:36 Eva | Lieve papa en mama van Lara! Met schrik en ongeloof las ik op jullie site dat Lara is overleden. Vreselijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Eva |
| 11/08/2008 @ 20:15 claudia | lieve papa en mama en lara Dag lara lieve schat je hebt je best gedaan . Nu kun je gaan en je hebt je moment zelf uitgekozen. we zullen je missen meissie want ik las altijd mee op je site meis. Dag lieve schat je zult een hele mooie engel ziin. papa en mama van lara dikke kus en heel veel sterkte gewenst. liefs claudia ![]() |
| 07/09/2008 @ 16:29 Mieke | Ik weet niet hoe het komt,ik zit dikwijls op de forum,en lees dit nu pas.Ben al een volle uur aan het wenen!!!!! Wij hebben lang moeten wachten op een wonder,na 12jaar eindelijk. Ben bevallen op 28weken en bange momenten beleefd.Saturatiedalingen,infecties en beademd worden,cpap enz..enz Ik leef écht met die mensen mee.Dochtertje woog 1060gr en zoontje 1290gr en beiden 37cm groot. Heb ze na het lezen eens goed vastgepakt en liggen huilen,want moest ik 2weken vroeger bevallen zijn hadden ons kindjes het waarschijnlijk niet gehaald.Ik mag er niet aan denken.S'morgens,s'avonds bellen en er naartoe gaan hoe ze het stellen,dan krijg je de arts aan de lijn om te zeggen dat het niet zo goed is,dat hij een infectie heeft opgelopen en nu word beademd. Maar gelukkig,het zijn ook vechtertjes geweest en ben hen er ook dankbaar voor!!!!! Els en Edwin,ik wens jullie héél véél sterkte toe!!!! ![]() ![]() rust zacht lieve Lara |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Prematuurtje van 23 weken en 4 dagen