< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » kwaaltjes

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/08/2007 @ 14:46
Irma79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het wordt steeds makkelijker. Borsten doen alleen nog 's nachts pijn, misselijkheid is zo goed als weg alleen nog erg veel bekkenpijn.. Huisarts heeft al aangeraden om te stoppen met werken

Link naar deze reactie
24/08/2007 @ 16:30
mamieJacie

Online Status Stuur bericht
nou, ik ben sinds 2 dagen wat minder misselijk...heb een remedie gevonden, hahahhahaa...als we 's morgens ontbijten, drink ik thee (deed ik nooit) en voel me de rest vande dag veel minder misselijk :))...en ik eet, als ik de oudste naar school heb gebracht, een paar crackertjes en het helpt echt super :))...alleen brood en beschuit valt te zwaar, maar ik moet toch eten...en verder een beetje last van mijn borsten, rug, bekken en af en toe mijn onderbuik, maar dat zullen de banden wel zijn...maar voel me iig al 2 dagen stukken beter :)) oja, ik drink sterremunt thee, darr zit geen cafeine in...

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 11:04
ChoCho

Online Status Bekijk profiel
Sta nu 's nachts op om iets te eten, maar het zit me nog steeds hoog. 's morgens ben ik zo misselijk én duizelig, dat ik niet weet hoe ik de dag moet doorkomen. De kleine ophalen en aankleden is een hel! Hoe doen jullie dat?

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 11:07
mamieJacie

Online Status Stuur bericht
ik heb het soms ook 's morgens...je kan ook eerst een theetje drinken en je kind eerst eten geven en daarna aankleden, misschien helpt het...of een crackertje bij de hand...ik heb ook standaard king of smint in mijn tas, dat helpt af en toe tegen de misselijkheid...bij mij dan, hihihi...

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 13:12
Marja

Ik laat die kleine zoveel mogelijk zelf doen. Mijn ouders weten nog niet dat ik zwanger ben en nu was hij een weekendje daar te logeren. Ging hij mijn ouders vertellen papa vliegtuig (papa is weg in het vliegtuig) en mama au (en deed 2x het spuug geluid na Arm kind loopt helemaal een trauma op. Ik heb vanmiddag een afspraak met de dokter want dit weekend echt niets binnengehouden (zelfs geen vocht)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]