[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 12:17 Ellen | Hallo meisjes... Heb een vraagje: Ik vind Nathan een super naam maar wat roept dit op bij jullie?? eigenlijk moet ik nemen wat ik mooi vind maar toch ben ik bezig met wat anderen denken... Mijn partner vind hem ook mooi maar misschien té mooi...niet stoer genoeg...of ben ik toch te veel aan het nadenken? |
| 04/07/2007 @ 10:43 ik | Hai hai.. Erg mooie naam hoor! Bekend, maar ook niet zo dat je hem overal al hoort ofzo.. Ik zou er gewoon voor gaan! |
| 04/07/2007 @ 10:50 Tiwi | Ik vind de naam dan weer niet zo mooi. Maar zou gewoon je gevoel volgen |
| 04/07/2007 @ 19:20 Vanessa | Ik zou er niet aan twijfelen, Nathan is een supernaam, mijn oudste petekindje noemt namelijk zo en is een echte stoere kerel Het belangrijkste is, vind ik althans, dat als je aan je baby denkt en de naam uitspreekt, je binnenste helemaal warm wordt, je voelt dat dat de naam is, zo gaat het bij mij althans ![]() groetjes, Vanessa mama van Jori, meter van NATHAN en Kane en mama van ??? |
| 05/07/2007 @ 10:20 L. ![]() | Onze Nathan is een stoere deugniet, een ongelofelijke lieverd en een handjevol werk ![]() Ik hoef niet te zeggen dat wij het en erg mooie naam vinden zeker ? |
| 05/07/2007 @ 16:39 Ienemien ![]() | Supermooie naam! Als het zoontje van onze vrienden/buren niet zo heette was hier zéker Nathan de jongensnaam! Doen! |
| 06/07/2007 @ 15:18 Ellen ![]() | Ik vind het ook nie echt een mooie naam. Doet mij aan verwende jongetjes denken, geen idee waarom want ik ken geen enkele Nathan maar toch... Groetjes Ellen |
08/07/2007 @ 20:53 ![]() | Mijn smaak is het ook niet. Maar gelukkig verschilt iedereen van smaak. Kooppie |
| 10/07/2007 @ 15:12 Moi | Fantastisch! Bovendien ook uitspreekbaar in alle talen wat ik persoonlijk wel belangrijk vind Naa- tan = vlaams Na - tan = frans Naj - ten = Engels Stoer en toch teder! Go 4 it! |
[Reageer]

Nathan - ??