[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 13:15 | Hallo iedereen, Ik heb een vraagje? Ik ben nu 35weken zwanger en heb zo een lage rugpijn en ik moet heel veel mijn grote behoefte doen zeker 3 a4 keer op een dag. Vorige nacht ben ik zelfs 2keer snachts moeten opstaan en had ik diarree. Heeft iemand dit ook en zijn dit al voortekenen ofzo!? Het is mijn eerste bevalling en heb wel tamelijk veel schrik om te bevallen ook omdat ik het zonder verdoving wil proberen. Alvast bedankt Groetjes |
| 03/07/2007 @ 13:33 baby-wens | hoi jana, Ik kan je helaas niks vertellen over die lage rugpijn en zo. ik wil je alleen zeggen dat de bevalling best kan meevallen hoor! Ik had wel tijdens mijn weeen dat ik steeds het idee had dat ik naar het toilet moest. Je kunt het beter nu allemaal kwijt raken, dan tijdens de bevalling. Toch? hahaha. Pas wel op dat je niet uitdroogt! Ik heb het ook zonder verdoving gedaan. Op dat moment wilde ik alles wel, ruggeprik, keizersnede. Maar dat kwam dat ik al de hele dag rugweeen had. En had er gewoon even geen zin meer in. Als de weeen beginnen, probeer een goede houding te vinden, of ga lekker onder de douch. En als het eenmaal tijd is om te persen, duurt het officieel maar uiterlijk anderhalf uur. En dat gaat super snel voorbij. Zodra je baby op je buik ligt vergeet je de pijn langzaam aan. En dat is echt zo. |
| 03/07/2007 @ 14:22 snuffie ![]() | Ah ja, nog efkes toevoegen, als je darmen zich nu al legen, hoef je bij de bevalling geen schrik meer te hebben dat er nog stoelgang meekomt... Toch mooi meegenomen, niet? ![]() |
[Reageer]

Ik heb lage rugpijn en moet heel .....