< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » weekendje Friesland?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
weekendje Friesland?
03/07/2007 @ 18:53
Shantal Bakks

Online Status
Hoi.

Ik moet nu nog 5 weken en 2 dagen voordat ik uitgeteld zal zijn, en dankzij de verzoening met mijn ex-vriend de vader van ons kindje dat we dus rond 10 augustus verwachten wilden wij er nog even een laatste keer samen met zijn tweeen tussenuit...

Het idee kwam van hem af, en was gepland voor aankomend weekend. Mijn vraag aan jullie is dan ook, wie heeft er ervaring met zo hoogzwanger nog een weekend er tussen uit gaan? Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van of we wel moeten gaan of dat wel zo verstandig is omdat eigenlijk het kindje ook nu zich al kan komen aankondigen

Alvast bedankt

Shantal

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 20:12
whoessy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Shantal,

Ik weet niet waar jij woont, maar als het in nederland is, is het nog niet zo ver! Vraag natuurlijk altijd aan je gyn-vk of het verstandig is.

Je moet nog 5 weken, dat betekend dat de kans dat het komt, nog niet zo heel groot is. Als je verder geen complicaties hebt, zal het niet veel schelen.

Beginnen de weeën wel, dan kun je contact opnemen met je verloskundige of gyn. Die zal je vertellen of het verstandig is om nog naar huis te rijden (natuurlijk ervan uit gaande dat jij NIET rijdt) of dat je in Friesland naar een gyn/vk moet.

We hebben hier goede ziekenhuizen (in Leeuwarden zelfs een ziekenhuis waar 24 uur per dag een ruggeprik aangevraagd kan worden) en omdat je niet ver van huis zit zal je ook snel naar huis kunnen gaan daarna.

En mocht je hier in het hoge noorden bevallen, dan heb je in iedergeval alvast een heel goed verhaal dat je je kindje kunt vertellen als het later groot is

BELANGRIJKSTE TIP IN DIT LANGE VERHAAL
je gyn of vk kan je het beste vertellen wat wijsheid is nu.

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 18:08
Shantal Bakks

Online Status
Whoessy,

bedankt voor je reactie.
Ik ben vandaag eventjes langs de vk geweest, maar dat weekendje Friesland zit er helaas niet in.

Ik moet morgen nog precies 5 weken, en het leek haar beter dat we dat weekendje maar moesten uitstellen naar na de bevalling...

Helaas, maar ja de vk weet het het best dus op haar aanraden gaan we bij deze niet weg dit weekend.

Volgens haar heb ik zeker nu mijn rust goed nodig

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 20:50
whoessy

Jammer hoor!!

Misschien kunnen jullie "thuis" en weekeindje weg. Even uit eten en iets leuks doen??

Daar kun je ook best van genieten hoor!!

succes met de laatste loodjes

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 22:05
Shantal Bakks

Online Status
Inderdaad heel jammer whoessy, maar eigenlijk vind ik het ook wel goed zo...
Ben ik in ieder geval in een vertrouwde omgeving mocht er wat gebeuren

Ik mocht ook niet weg omdat het aan beide kanten in de familie zit dat de kindjes vanaf de laatste 6 weken geboren worden...
Mijn moeder is zelf ook 4 weken te vroeg gekomen, mijn oudste zus 3 weken haar dochtertjes kwamen ook te vroeg en ikzelf ook dus ik neem het risico gewoon niet ookal voel ik me nog toppie

Doei

x shantal

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 13:26
whoessy

gefeliciteerd!! met je dochter!!

maar goed dat je niet gegaan bent zeg!! Heeft je dokter dus precies het juiste advies gegeven.

is alles goed? Met liesanne ook?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]