[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 18:53 Shantal Bakks | Hoi. Ik moet nu nog 5 weken en 2 dagen voordat ik uitgeteld zal zijn, en dankzij de verzoening met mijn ex-vriend de vader van ons kindje dat we dus rond 10 augustus verwachten wilden wij er nog even een laatste keer samen met zijn tweeen tussenuit... Het idee kwam van hem af, en was gepland voor aankomend weekend. Mijn vraag aan jullie is dan ook, wie heeft er ervaring met zo hoogzwanger nog een weekend er tussen uit gaan? Ik ben er namelijk niet helemaal zeker van of we wel moeten gaan of dat wel zo verstandig is omdat eigenlijk het kindje ook nu zich al kan komen aankondigen Alvast bedankt Shantal |
| 04/07/2007 @ 18:08 Shantal Bakks | Whoessy, bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag eventjes langs de vk geweest, maar dat weekendje Friesland zit er helaas niet in. Ik moet morgen nog precies 5 weken, en het leek haar beter dat we dat weekendje maar moesten uitstellen naar na de bevalling... Helaas, maar ja de vk weet het het best dus op haar aanraden gaan we bij deze niet weg dit weekend. Volgens haar heb ik zeker nu mijn rust goed nodig ![]() |
| 05/07/2007 @ 20:50 whoessy ![]() | Jammer hoor!! Misschien kunnen jullie "thuis" en weekeindje weg. Even uit eten en iets leuks doen?? Daar kun je ook best van genieten hoor!! succes met de laatste loodjes |
| 05/07/2007 @ 22:05 Shantal Bakks | Inderdaad heel jammer whoessy, maar eigenlijk vind ik het ook wel goed zo... Ben ik in ieder geval in een vertrouwde omgeving mocht er wat gebeuren Ik mocht ook niet weg omdat het aan beide kanten in de familie zit dat de kindjes vanaf de laatste 6 weken geboren worden... Mijn moeder is zelf ook 4 weken te vroeg gekomen, mijn oudste zus 3 weken haar dochtertjes kwamen ook te vroeg en ikzelf ook dus ik neem het risico gewoon niet ookal voel ik me nog toppie Doei x shantal |
| 21/07/2007 @ 13:26 whoessy ![]() | gefeliciteerd!! met je dochter!! maar goed dat je niet gegaan bent zeg!! Heeft je dokter dus precies het juiste advies gegeven. is alles goed? Met liesanne ook? |
[Reageer]

weekendje Friesland?

) en omdat je niet ver van huis zit zal je ook snel naar huis kunnen gaan daarna.