[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2007 @ 06:03 mama Marin | Van de ene kant wil ik weer een jongen, anderzijds wil ik ook graag eens een meisje "meemaken". Eigenlijk maakt het ons niets uit... als het maar gezond is ! |
| 04/07/2007 @ 19:09 | dag dames, jullie weten het ook al vroeg hé. K ben juist teweten gekomen dat ik zwanger ben, nog geen tijd gehad om na te denken welk geslacht. K moet nog wennen aan het idee dat ik zwanger ben, liefs fie |
| 04/07/2007 @ 23:17 Janet1975 | Wij willen erg graag weten wat het geslacht is van ons kindje. Niet dat we een voorkeur hebben maakt het maakt de voorbereidingen een stukje makkelijker (kleding, bedankjes, versieringen, kamer, naam, ect), en daarnaast vonden we het de vorige keer ook erg fijn om samen te spreken over Vincent. Dit maakte het voor ons weer een stukje persoonlijker alhoewel we wel goed moesten opletten dat we ons niet verspraken in de buurt van anderen |
| 09/07/2007 @ 11:42 Leonie | Bij ons eerste had ik het voorgevoel dat het een jongentje ging zijn, en dit was zo.. en nu denk ik een meisje, gewoon omdat ik me helemaal anders voel ... of zouden dit fabeltjes zijn? |
| 09/07/2007 @ 14:19 Irma79 ![]() | Hahaha Leonie: dat heb ik nou ook.. voel me heel anders dan bij 1e, en denk nu ook dat t een meisje wordt ![]() |
| 15/07/2007 @ 22:03 Tirza ![]() | Wij willen het wel weten.. En ik hoop op een meisje! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is.. |
| 19/07/2007 @ 23:15 Marja | qua kleren kopen hoop ik op een meisje (hebben nu een jongen) maar aan de andere kant maakt mij het niet zoveel uit. Na zolang proberen ben ik eigenlijk met alles blij |
| 21/07/2007 @ 17:38 Janet1975 | Volgens de chinese kalender zou het een meisje worden. |
| 23/07/2007 @ 13:12 Marja | En hoe is het bij je man Vik? Uiteindelijk bepaald hij het geslacht |
| 01/08/2007 @ 15:18 Sitara | Zoals de meesten het zeggen : "mij maakt het niet zoveel uit ; als het maar gezond is". Een jongen is bij mij welkom. Een meisje is ook welkom. Ik droom nu zelfs over van elks eentje. Een tweeling zou mij enig lijken . |
[Reageer]

Geslacht

Volgens de chinese kalender zou het een meisje worden.