< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Geslacht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/07/2007 @ 20:35
Irma79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Willen jullie weten wat het wordt? Hebben jullie een voorkeur?

Ik wil graag wetenwat het wordt, mijn man niet.
Hoop op n meisje (hebben al een zoon) mijn man hoopt op een jongen...

Ja we zitten lekker op 1 lijn....

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 06:03
mama Marin

Online Status
Van de ene kant wil ik weer een jongen, anderzijds wil ik ook graag eens een meisje "meemaken".
Eigenlijk maakt het ons niets uit... als het maar gezond is !

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 16:43
vlinder

Online Status Stuur bericht
Wij willen het ook weten!!

Mijn vriend zou graag een meisje hebben nu...

Mij maakt het niet uit, als het maar gezond is! Voor een jongen heb ik alles al, voor een meisje, dan is het iets nieuw

Hebben jullie een voorgevoel?
En wat zegt de chinese conceptiekalender?

Mijn voorgevoel bij Milan was een jongen, en nu denk ik een meisje, we zullen zien. Ben benieuwd!

groetjes
Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 19:09

dag dames,
jullie weten het ook al vroeg hé.
K ben juist teweten gekomen dat ik zwanger ben,
nog geen tijd gehad om na te denken welk geslacht.
K moet nog wennen aan het idee dat ik zwanger ben,
liefs fie
Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 22:37
Noortje

Langs de ene kant lijkt me 2 dochters hebben wel leuk. Als mijn vriend zou kunnen kiezen, mag het ook terug een dochter worden van hem. (gek hé)

Langs de andere kant lijkt me zo'n stoere zoon ook wel leuk.

Beiden komen we tot de conclusie : als het maar gezond is!

Noor

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 23:17
Janet1975

Online Status
Wij willen erg graag weten wat het geslacht is van ons kindje. Niet dat we een voorkeur hebben maakt het maakt de voorbereidingen een stukje makkelijker (kleding, bedankjes, versieringen, kamer, naam, ect), en daarnaast vonden we het de vorige keer ook erg fijn om samen te spreken over Vincent. Dit maakte het voor ons weer een stukje persoonlijker alhoewel we wel goed moesten opletten dat we ons niet verspraken in de buurt van anderen

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 11:42
Leonie

Online Status
Bij ons eerste had ik het voorgevoel dat het een jongentje ging zijn, en dit was zo..

en nu denk ik een meisje, gewoon omdat ik me helemaal anders voel ...

of zouden dit fabeltjes zijn?

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 14:19
Irma79

Hahaha Leonie: dat heb ik nou ook.. voel me heel anders dan bij 1e, en denk nu ook dat t een meisje wordt

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 22:03
Tirza

Online Status Bekijk profiel
Wij willen het wel weten.. En ik hoop op een meisje!

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is..

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 06:58
Vik

Bij de eerste twee wou ik het echt wel weten, maar nu ga ik baby zijn geheimpje laten houden tot de geboorte. Lijkt me wel iets extra aan de bevalling toe te voegen als je dan ook pas het geslacht van baby kent.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 23:15
Marja

qua kleren kopen hoop ik op een meisje (hebben nu een jongen) maar aan de andere kant maakt mij het niet zoveel uit.
Na zolang proberen ben ik eigenlijk met alles blij
Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 12:21
lesley

Hoi

Eerst wilde ik het niet weten, maar denk daar nu toch al anders over hoor. Hebben al een zoontje en zouden nu heel graag een dochter hebben. Vooral voor de kleerdjes, die zijn zo schattig. Voor de rest maakt het ons echt niet uit hoor, zls het maar gezond en gelukig is.

xxx
lesley&co

Link naar deze reactie
21/07/2007 @ 17:38
Janet1975

Online Status
Volgens de chinese kalender zou het een meisje worden.

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 12:40
Vik

Ik zou volgens de chinese kalender ook een meisje krijgen. Maar die kalender is bij mij een keer goed en een keer fout geweest, dus dat zegt niks he.

Ik zou graag een zoontje hebben. Maar ik vrees ervoor want wij hebben een meisjesfamilie. Thuis alleen maar meisjes. Mijn middelste zus heeft twee dochtertjes en mijn jongste zusje verwacht een dochtertje. Ik al twee dochters. Ik denk niet dat ik te veel op een zoon moet hopen

Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 13:12
Marja

En hoe is het bij je man Vik? Uiteindelijk bepaald hij het geslacht
Link naar deze reactie
23/07/2007 @ 17:25
Vik

Daar zaten alleen jongens in de familie (nog steeds bijna) tot onze meisjes kwamen.
In zekere zin kopt het wel omdat het geslacht door de zaadcel bepaald wordt. Maar als de zuurtegraad van de baarmoeder te veel afwijkt naar een kant, dan overleeft maar een type zaadcel he. Ik dacht dat het 'te' zuur was voor mannelijke zaadcellen en 'te' basisch voor vrouwelijke zaadcellen.

Dus ik vrees dat mijn zussen en ik baarmoeders hebben die in zuurtegraad afwijken. (zit heel erg in de familie, van de 36 kleinkinderen zijn er 27 meisjes aan mijn mama haar kant en op 4 na zijn alle achterkleinkinderen, in totaal 22, ook meisjes).

Ach, alles is mooi als baby maar gezond is. Ik weet het, het is een ongelooflijk cliche, maar o zo waar he!

Link naar deze reactie
29/07/2007 @ 12:11
ChoCho

Wij willen graag een meisje, maar vermoedelijk wordt het een jongen (zoals eerder gezegd bepaalt de man meestal het geslacht en daar zijn alleen maar jongens in de familie). Ach, het is even welkom hoor én dan heeft onze Tuur iemand om mee te voetballen ;)

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 15:18
Sitara

Online Status
Zoals de meesten het zeggen : "mij maakt het niet zoveel uit ; als het maar gezond is".

Een jongen is bij mij welkom. Een meisje is ook welkom. Ik droom nu zelfs over van elks eentje. Een tweeling zou mij enig lijken .

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]