< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Wie bevalt er begin september 2007?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Wie bevalt er begin september 2007?
19/07/2007 @ 21:24
Astrid

Online Status Stuur bericht
nou Big belly dat klinkt goed zeg.

Ik ben ook net bij de verloskundige geweest. Het kindje was al iets ingedaald, ik had een superlage bloeddruk. Alles was dus goed.

Mijn laatste werkdag is 31 juli. Maar ik werk maar twee dagen in de week op maandag en dinsdag.

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 10:20
Laura

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vandaag is mijn laatste werkdag. Ik ga dan op vakantie (blijf gewoon thuis) en aansluitend mijn zwangerschapsverlof. Al ga ik vanaf 20aug wel bijna 1x per week werken om de noodzakelijke dingen te doen.
Ik zal dus minder vaak op het forum te zien zijn omdat ik thuis geen internet heb.

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 10:29
BigBelly

Hallo Astrid!

Klinkt ook goed bij jou é! Ben je ook zo aan het aftellen?
Seg i.v.m. die lage bloeddruk... Ik heb daar de laatste dagen ook soms last van... Weet jij hoe dit komt?

Groetjes!

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 12:17
Cinke

Ik heb ook wel regelmatig last van een lage bloeddruk.
De gyn vertelde me dat dit kwam omdat je hart nu meer bloed moet moet rondpompen.
Niet veel aan te doen dus.
Gisteren zat ik in de auto, en ik kreeg het ineens toen ik aan het rijden was
Amai, was echt eng.
Zat op autosnelweg, al een geluk kon ik er direct afrijden en parkeren.
Alle ramen open gezet want ik had het ineens super warm, stoel naar achteren en op men linkerzij wat gelegen...
Net niet flauwgevallen... nu heb ik natuurlijk schrik om dit weer mee te maken als ik aan het rijden ben eh

Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 13:18
BigBelly

Hey Cinke,

Amai... dat moet echt wel eng zijn geweest!
Ik heb er de laatste week ook soms last van, en gewoon gaan zitten helpt dan niet... Ik moet me echt een kwartiertje neerleggen dan, en dan iets zout eten. Dat is het enige dat dan helpt!

Wees voorzichtig é!

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/07/2007 @ 09:53
K

hoi allemaal,eindelijk is het zover,VAKANTIE!!Eerst 17 dagen opgespaart verlof en dan vanaf 17 augustus zwangerschapsverlof.We zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest waar ik ga bevallen en hebben een rondleiding gekregen in het verloskwartier en de kamers,heel interessant! En je kon vragen stellen ivm.wanneer je naar het ziekenhuis moet vertrekken,wat je in je valiesje moet steken,enz...Verder is ons kleintje nog goed aktief,vooral helemaal onder in mijn buik,ik heb geen idee wat daar dan zit maar het kan daar serieus draaien,3weken geleden bij de gyn.lag ons kleintje in stuit maar nu?Geen idee...groetjes Katleen
Link naar deze reactie
25/07/2007 @ 20:12
MamaSofie

Dag dames!

K, geniet van je vakantie!
Ik denk dat we ondertussen allemaal wel aan het aftellen zijn. Ik toch allesinds! Elke avond als ik ga slapen denk ik: 'weer een dagje korter bij de verwelkoming van ons zoontje' Ik kijk er dan ook enorm naar uit, en van mij mag het nu wel wat sneller beginnen gaan
Maar voorlopig groeit ons kleintje nog even in mn buik, terwijl wij de laatste dingen regelen voor zn komst. Nog een kleine 7 weken

Groetjes!

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 21:10
BigBelly

Dag Fieke,

Ja ik ben ondertussen ook aan het aftellen hoor! Ben nu volop bezig met de kleertjes en lakentjes te wassen. Voor de rest is eigelijk alles ongeveer in orde!
Af en toe heb ik wel zoiets van: Nog even en dan ben ik echt mama é!... Kan het soms echt niet geloven dat ik binnenkort mijn eigen kind in mijn armen ga houden!
Hebben jullie dat ook?

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 13:27
K

ja,ik heb dat ook wel,'t is allemaal zo onwezenlijk hè,je ziet dat kleintje 1x per maand vaag en onduidelijk bij de gyn.op de echo en binnen een zestal weekjes hebben we dat hummeltje echt vast...Roept soms ook angst op;gaan we het aankunnen,wat als het ziek wordt en ga zo maar door...Maar aan de andere kant heeft het ook weinig zin om je op voorhand zorgen te maken natuurlijk.Ik heb ook al kleedjes en lakentjes gewassen en half augustus gaan we het park klaarzetten en mijn valies maken!
Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 11:58
BigBelly

Mijn ziekenhuis-opname-verhaal:

Dag dames!
Ben dinsdagavond opgenomen in het ziekenhuis met 1 cm ontsluiting en weeën! Natuurlijk moest ik daar blijven é... Allemaal zo onverwachts.. en te vroeg é!
Uiteindelijk mocht ik gistern terug naar huis, en moet weeënremmers pakken. (waar ik héél misselijk van ben)
Vanmiddag moet ik terug aan de monitor, en als het niet beter is moet ik blijven
Ik hoop dat mijn boeleke toch nog heel even in mijn buikje blijft!
Anyway... Als jullie me even niet horen, dan weet je waar ik ben!

Liefs!

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 19:23
MamaSofie

Dag dames

Ik heb nog niet de tijd gehad om alles bij te lezen, maar ik ben pas van gisteren terug uit het ziekenhuis, na er bijna een week te hebben gelegen...
Vrijdag had ik wat meer vochtverlies als anders, en aangezien mn schoonmoeder toch in het ziekenhuis werkt als vroedvrouw, en mn vriend geen risico's wilde nemen, zijn we toen even naar daar geweest. Volgens de tests was het gelukkig geen vruchtwater, maar ze wilden me voor alle zekerheid even aan de monitor hangen. Blijkbaar had ik toch al regelmatig weeën. En na een inwendig onderzoek bleek dat mn baarmoederhals al verkort was, en dat ik 1 cm ontsluiting had. Toen hebben ze me eerst een pilletje gegeven wat de wëeën moest remmen, en voor alle zekerheid een longenrijper voor de baby. Maar het pilletje werkte niet, en dus hebben ze me aan een infuus gehangen, een kuur van 48uur van een weeënremmer. Tijdens die kuur was alles goed, en was er niets gaande, maar van het moment dat de kuur gedaan was, begon het weer. Dus maar weer een kuur van 48uur... Tijdens die kuur zijn de weeën nog eens begonnen, maar toen de 48 uren voorbij waren, bleek het weer kalm te zijn. Ze hebben me dan gisteren naar huis gestuurd, maar kunnen niets meer doen. Ik mag ook geen pilletjes tegen de weeën meer, omdat mn bloeddruk veel te laag is. Vandaag is het me opgevallen dat ik weer regelmatig harde buiken kreeg, en dat ik af en toe tamelijk pijn krijg. Ze hebben niet meer gecontroleerd of ik ondertussen al meer ontsluiting heb, omdat ze zo de baarmoeder weer zouden prikkelen, en dat moet vermeden worden. Nu is het dus afwachten geblazen. Ik hoop dat ons kleintje nog een paar weekjes zal willen wachten, duimen jullie mee?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]