Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2007 @ 09:53 K | hoi allemaal,eindelijk is het zover,VAKANTIE!! En je kon vragen stellen ivm.wanneer je naar het ziekenhuis moet vertrekken,wat je in je valiesje moet steken,enz...Verder is ons kleintje nog goed aktief,vooral helemaal onder in mijn buik,ik heb geen idee wat daar dan zit maar het kan daar serieus draaien,3weken geleden bij de gyn.lag ons kleintje in stuit maar nu?Geen idee...groetjes Katleen |
| 30/07/2007 @ 13:27 K | ja,ik heb dat ook wel,'t is allemaal zo onwezenlijk hè,je ziet dat kleintje 1x per maand vaag en onduidelijk bij de gyn.op de echo en binnen een zestal weekjes hebben we dat hummeltje echt vast ...Roept soms ook angst op;gaan we het aankunnen,wat als het ziek wordt en ga zo maar door![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie bevalt er begin september 2007?

En je kon vragen stellen ivm.wanneer je naar het ziekenhuis moet vertrekken,wat je in je valiesje moet steken,enz...Verder is ons kleintje nog goed aktief,vooral helemaal onder in mijn buik,ik heb geen idee wat daar dan zit maar het kan daar serieus draaien,3weken geleden bij de gyn.lag ons kleintje in stuit
maar nu?Geen idee...groetjes Katleen