[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 21:17 mamma | lieve mamma 's , Ik heb een zoontje van 1,5 jaar en ben zelf 20. Met de vader van mijn zoontje heb ik nooit contact gehad. Nu ben ik door de pil heen zwanger geraakt, maar voordat ik het wist was de relatie al uit. Ik raakte in paniek en besloot via de huisarts een afspraak te maken bij een kliniek. Helemaal geweldig dat er nog een paar dagen tussen zaten, want ik heb VANDAAG besloten dat ik de baby wil houden. Ik kan en wil het niet om de baby te laten weghalen. de baby groeit in MIJ,,dat is zoveel bijzonder. Op dit moment woon ik nog bij mn ouders, volgend jaar juni gaat mijn bijstand omhoog dan ben ik 21, dan ga ik pas op mijn eigen wonen met mn kindjes. Ik heb nadat ik mijn zoontje heb gekregen, mijn riijbewijs gehaald, en we hebben nu een auto. Ook heb ik een avondopleiding receptioniste gedaan. Ik moet nu weer gaan werken, dat zal wel zwaar worden.Het is op dit moment zo moeilijk om werk te vinden in mijn richting vanwege vakantie /beperkte dagen werken door de wachtlijsten bij de opvang / geen ervaring. Maar ik ga dan misschien ander werk doen en als ik het niet meer aan kan?????????Als ik dan stop krijg ik geen uitkering meer, vanwege werk weigeren, endan kan mn ander kind niet naar de opvang meer, vanwege geen werkgever.!!?? Ik weet ook dat ik het heel moeilijk ga krijgen, en dat ik er weer alleen voor ga staan met mn 2 kindjes. Maar dat is zoveel minder erg dan weghalen. ![]() Hopelijk kan ik op dit forum met veel mamma's praten. Dit was mijnverhaal, liefs GELUKKIGE mamma ![]() |
[Reageer]

jong en zwanger