< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » hoe lang duurde nr. twee?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
hoe lang duurde nr. twee?
03/07/2007 @ 21:58
Sofia

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

Ik heb een dochter van 8 maanden en wil als ze anderhalf jaar is voor de tweede gaan. Althans, dit is mijn plan. Of het inderdaad zo gaat kan ik op voorhand niet weten. Het zou mooi zijn als het dan meteen raak is, maar voor hetzelfde geldt kan het nog een jaar duren of langer zelfs. Voor Sara hebben we 11 maanden geoefend.

Ik zou weleens graag van jullie willen weten hoelang het duurde voordat de 2e kwam nadat je besloot om er weer voor te gaan.

Groetjes,
Sofia

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 22:40
Anoniem

bij alle drie de kinderen was het in een keer raak. ik heb niks aan het toeval overgelaten moet ik daarbij zeggen. vanaf dat de ongesteldheid over was ongeveer om de dag gedaaan om er zeker van te zijn.
heel veel succes.
Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 10:22
Leonie

Online Status
Hier ook bij alletwee mijn kindjes onmiddellijk raak

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 10:48
Rachida

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier ook bij alletwee de kindjes direct raak.
ook ik hield wel bij wanneer mijn vruchtbare periode was.

heel veel succes.

groetjes rachida en de twee boys

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 12:15
Sofia

oh wat leuk om te lezen zeg. Wat zijn jullie vruchtbaar! Ik hoop echt dat ik vanaf dan ook niet al te lang hoef te wachten. Ik ben erg benieuwd hoe het bij nog andere mama's is gegaan.

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 17:50

hier zijn we voor 2e al 3 jaar en 7 maanden bezig.. heb vorig jaar 4 mislukte iui's gehad en ben daarna gestopt omdat ik het heel zwaar had.. ook heb ik toen we 8 maanden bezig waren een miskraam gehad op 6 weken... waar ik het met momenten nog heel zwaar mee heb....
luna is eigenlijk heel onverwachts gekomen... maar waren heel blij toen we wisten dat we zwanger waren...

Ik ben heel blij voor de bovenstaande meiden dat het zo vlug met jullie is gegaan

want elke keer die ongi's is frustrerend

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 19:36
Diane

hoi,

Bij ons was het ook direct raak toen we voor een tweede gingen! ik wilde graag 2 jaar leeftijdsverschil, en dat lukt aardig, mijn dochter is van begin oktober en ben nu voor 21 oktober uitgerekend!!!

Groetjes en succes!

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 21:04
Kim

Hey,

Ons Britt was 2,5 toen Liam geboren werd. Zijn verjaardag was ook meteen haar eerste schooldag.

Dit kwam perfect uit. Uw eerste kindje naar school en jij kan dan het tweede wondertje gewoon worden.
Voor ons kon dit niet beter!

Het gaat nu ook zeer goed tussen hen. Ze komen goed overeen en ze is eigenlijk nooit echt jaloers geweest!

Wij houden er mee op nu.
Voor ons is ons geluk compleet!

Veel succes
Groetjes -kim x-

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 22:21
karen

Voor de eerste hebben we 3 maanden moeten proberen, die word binnen 2 weken 2 jaar. We hadden er graag 3 jaar ongeveer tussen gehad, maar het zal maar 2 jaar en 7 maanden zijn omdat ik voor de tweede in een keer zwanger was.
Het is sneller gegaan dan we gedacht hadden, maar het is zeker welkom, we zijn er heel blij mee

Liefs Karen
Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 15:36
fieke

bij ons was het bij het eerste na de 2de maand raak en van het 2de 4 maand ze gaan nu bijna 2 jaar verschillen
Ibe word 2 op 20 januari 2008 en ons ander kindje wordt verwacht rond 15 januari heel spannend dus ...

veel succes

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 11:03

bij de eerste was ik na 2 maand zwanger en bij deze zwangerschap pas na 13 maand

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]