[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2007 @ 22:40 Anoniem | bij alle drie de kinderen was het in een keer raak. ik heb niks aan het toeval overgelaten moet ik daarbij zeggen. vanaf dat de ongesteldheid over was ongeveer om de dag gedaaan om er zeker van te zijn. heel veel succes. |
| 04/07/2007 @ 10:22 Leonie | Hier ook bij alletwee mijn kindjes onmiddellijk raak ![]() |
| 04/07/2007 @ 10:48 Rachida ![]() | hier ook bij alletwee de kindjes direct raak. ook ik hield wel bij wanneer mijn vruchtbare periode was. heel veel succes. groetjes rachida en de twee boys |
| 05/07/2007 @ 22:21 karen | Voor de eerste hebben we 3 maanden moeten proberen, die word binnen 2 weken 2 jaar. We hadden er graag 3 jaar ongeveer tussen gehad, maar het zal maar 2 jaar en 7 maanden zijn omdat ik voor de tweede in een keer zwanger was. Het is sneller gegaan dan we gedacht hadden, maar het is zeker welkom, we zijn er heel blij mee Liefs Karen |
09/07/2007 @ 11:03![]() | bij de eerste was ik na 2 maand zwanger en bij deze zwangerschap pas na 13 maand |
[Reageer]

hoe lang duurde nr. twee?