[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2007 @ 14:32 Nighty | vandaag heb ik mn eerste echo gehad. Ik zou volgens mn laatste menstruatie precies 6 wekn moeten zijn. Bij de vk bleek na meten van het vruchtzakje dat ik uitkom op 4 weken en een paar dagen nu ook zag ik verder niks in het vruchtzakje. vk kon verder ook niks zinnigs zeggen alleen dat ik over 4 weken weer terug moet komen. Ben erg bang geworden nu weet niet of ik van het ergste uit moet gaan of zou dit nog goed kunnen komen? |
| 04/07/2007 @ 15:01 lisa | ik heb het vandaag nog ergens anders getypt, dat het zo raar is dat je zelf zo zeker kunt zijn dat je zoveel weken zwanger bent en dat de vk dan zegt nee hoor je bent 2 week korter. Ik begrijp wel dat het met je eiersprong te maken heeft en die hoeft niet precies 2 weken na je 1e dag van menstuatie te zijn. Je kunt ook gewoon late eiersprong hebben. Ik was bij mijn eerste volgens de vk ook een week korter (8 dagen). Ik had dan pas een echo met 10 wkn en de vk zei toen dus 9 wkn. Maak je dus niet te druk zou ik zeggen. Een miskraam kan iedereen overkomen helaas. Maar dat zei zegt dat je 2 weken korter bent betekend dus niet gelijk dat het mis is. Sterkte in elk geval kan het wel begrijpen dat je je bezorgd maakt. maar er is voor de vk ook nog maar heel weinig te zien met 4 wkn. groetjes lisa |
| 04/07/2007 @ 15:14 Nighty | bedankt voorde reacties. BIj mij is het zo dat ik sinds de bevalling van mijn eerste dochtertje mijn eisprong steeds lijk te voelen vandaar dat ik er vrij zeker van was dat het moest kloppen. daarnaast heeft mijn vk een uitwendige echo gemaakt daar horen ze normaal toch in deze duur toch geen goeie schatting mee te kunnen maken? |
| 04/07/2007 @ 15:19 Vani | Wat ik niet snap waarom moet je 4 wkn wachten om weer een echo te krijgen, waarom niet over 2 wkn?? Moet je zolang onzeker zijn en dat is ook niet goed Gr. Vani |
[Reageer]

rare echo