[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2007 @ 20:40 chris | Ja hoor ! je kan opnieuw zwanger worden terwijl je nog borstvoeding geeft ... borstvoeding remt de eicelvorming maar nu 15 maand na de vorige bevalling is de kans groot dat je al een eisprong hebt gehad ... en dus nu zwanger kan zijn ! Nog eens een test ? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die 2 voedingen per dag nog steeds je cyclus beïnvloeden : latere eisprong dus langere cyclus ... misschien ben je dus niet overtijd maar is je cyclus gewoon aan 't verlopen ... alleen de arts kan je hieromtrent info geven. Wil je in een volgende cyclus volgen hoe het zit met een mogelijke eisprong, ga dan eens kijken op de webstek van nfp.be : een methode om zelf je cyclus te volgen ... |
12/07/2007 @ 12:43![]() | ben zwanger!!!! het streepje is nog vaag maar is wel te zien, voel me ook zwanger. ![]() |
| 12/07/2007 @ 13:33 MariposA ![]() | Gefeliciteerd! ![]() |
| 27/07/2007 @ 12:56 | Geweldig!!! Ik hoop dat het bij ons ook snel weer lukt. Ik heb een dochter van 11 een zoon van bijna 9 en een kleine meid van 6 maand. ![]() Ik heb eerst de minipil genomen omdat ik na 2 maand reeds ongesteld ben geworden ondanks de borstvoeding. Sinds eind mei ben ik gestopt met de minipil maar geef naast groentepap en fruitpap nog borstvoeding bij, dus het wordt afwachten. ![]() |
[Reageer]

borstvoeding en weer kinderwens