< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » borstvoeding en weer kinderwens

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
borstvoeding en weer kinderwens
04/07/2007 @ 14:33

Online Status Bekijk profiel
hoi,

ik ben een meid van 22 jaar en heb 2 kinderen, een jongetje van drie en een meisje van 15 maanden die ik nog steeds 2 keer op een dag borstvoeding geef. daar door heb ik een heel onregelmatige cyclus maar wil nu heel graag weer zwanger worden. ik ben in maart 2006 bevallen van mijn dochtertje en ben in mei 2007 pas voor de eerste keer ongesteld geworden, ben nu overtijd maar een zwagerschapstest gaf vorige week negatief aan, is het mogelijk dat ik zwanger zou kunnen zijn?
zijn er nog meer moeders die dit zelfde probleem hebben?
het is toch wel mogelijk als je borstvoeding geeft om zwanger te worden of niet?

groetjes lobke

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 20:40
chris

Ja hoor ! je kan opnieuw zwanger worden terwijl je nog borstvoeding geeft ... borstvoeding remt de eicelvorming maar nu 15 maand na de vorige bevalling is de kans groot dat je al een eisprong hebt gehad ... en dus nu zwanger kan zijn !
Nog eens een test ? Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die 2 voedingen per dag nog steeds je cyclus beïnvloeden : latere eisprong dus langere cyclus ... misschien ben je dus niet overtijd maar is je cyclus gewoon aan 't verlopen ... alleen de arts kan je hieromtrent info geven.
Wil je in een volgende cyclus volgen hoe het zit met een mogelijke eisprong, ga dan eens kijken op de webstek van nfp.be : een methode om zelf je cyclus te volgen ...
Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 20:46

ja hoor je kunt zwanger worden als je nog bv geeft, Ik heb het zelf meegemaakt namelijk.
Ik gaf de middelste nog bv en ik was nog niet ongi geworden. opeens voelde ik iets aan mijn lijf, maar de test gaf negatief aan. de week erop nog eens getest, maar weer negatief. tot ik in de 7e week eindelijk positief teste.
dus wie weet. Ik wens je veel succes.

groetjes Jessica

Link naar deze reactie
05/07/2007 @ 12:57

hoi, bedankt voot jullie reacties, denk dat ik nog een test doe voordat ik naar huisarts ga,ik voel mijn eigen nu toch wel een beetje zwanger, ben erg moe en voel me eigen niet echt misselijk maar een zwaar gevoel op de maag. maar ben ook verkouden dus het kan ook een griepje zijn.
hoop dat ik zwanger ben maar zou wel snel zijn want zijn pas een maand bezig.
groetjes lobke

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 12:43

ben zwanger!!!!
het streepje is nog vaag maar is wel te zien, voel me ook zwanger.

Link naar deze reactie
12/07/2007 @ 13:33
MariposA

Gefeliciteerd!

Link naar deze reactie
27/07/2007 @ 12:56

Geweldig!!!
Ik hoop dat het bij ons ook snel weer lukt.
Ik heb een dochter van 11 een zoon van bijna 9 en een kleine meid van 6 maand.
Ik heb eerst de minipil genomen omdat ik na 2 maand reeds ongesteld ben geworden ondanks de borstvoeding.
Sinds eind mei ben ik gestopt met de minipil maar geef naast groentepap en fruitpap nog borstvoeding bij, dus het wordt afwachten.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]