< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » lieve engel gezocht voor eiceldonatie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
lieve engel gezocht voor eiceldonatie
04/07/2007 @ 20:14

hallo wij zijn een koppel die nu al bijna 2 jaar getrouwd zijn en zijn wanhopig op zoek naar iemand die ons zou kunnen helpen mijn enige droom een kindje op de wereld zetten en met mijn man een gezin kunnen krijgen ! Door dat ik het syndroom van turner heb zijn wij afhankelijk van een eiceldonatie om zwanger te worden.Wij verlangen heel erg naar een kindje en het zou super welkom zijn alleen zit de natuur ons niet mee. Daarom deze oproep aan alle lieve mama's of vrouwen als iemand ons zou kunnen helpen en zo ons wachttermijn zeer sterk te kunnen inkorten. Verdere informatie en bij vragen mag je ons altijd mailen op het adres lief_engelke09@hotmail.com
met vriendelijke en hoopvolle groetjes
engelke
Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 23:39
Cindy

Online Status Stuur bericht
Hallo,
Heb je hier geen speciale instanties voor die de mensen eerst doen screenen ofzo? Weet verder ook niet wat het allemaal inhoudt hoor, maar vroeg het mij gewoon af, aangezien er ook spermabanken zijn.

Verder wil ik jullie erg veel succes wensen en ik hoop dat het snel de werkelijkheid wordt voor jullie!

Succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]