[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/07/2007 @ 17:41 ![]() | niemand??????????????????????? |
| 09/07/2007 @ 17:18 | Hoi, las net je berichtje om meer info rond de prikpil! Ben ruim 6 jaar aan de prikpil geweest. Een hele fijne manier van anticonceptie. Zoals je zelf al zegt, je hoeft dan niet iedere dag de pil in te nemen en dus kan je deze ook niet vergeten. Mijn mensturatie bleef helemaal weg etc. Weinig bijwerkingen ook. Nu ben ik sinds okt. 2006 gestopt en eind juni voor het eerst weer ongi geweest. Ik raad je af aan de prikpil te gaan als je nog voor een 2e wilt gaan, het duurt minimaal 9 maanden voordat je mensturatie weer opgang komt en ongeveer 15 maanden voordat je vruchtbaarheid weer opgang komt. Dit kan voor iedereen verschillen. Ik ben nu 35 en weet nog niet hoe het gaat lopen allemaal, bij mij is het klokje dus wel gaan tikken, heb je de tijd, dan zou je het kunnen doen. Ik denk dat ik je dan het spiraaltje zou adviseren, na verwijderen spiraaltje ben je ook meteen weer vruchtbaar. Je kunt ook je huisarts om advies vragen. Maar bij de prikpil gaat er veel kostbare tijd overheen. In de bijsluiter staat dat het soms zelfs 2 jaar kan duren voordat je zwanger raakt. Hoop dat je hier wat aan hebt. Gr. Mieke |
09/07/2007 @ 19:04 ![]() | erika de vaginale ring zou ook niet zo heel veilig zijn !! er is iemand op maart2005 wat het had uitgeplast en zwanger was geworden !!! merci voor de info |
| 13/07/2007 @ 17:37 Chantal ![]() | Bij mij kon ik kiezen waar ... arm of poep!!! Ik koos leuk voor dat eerste, en maar goed ook!!! |
| 17/07/2007 @ 08:55 | Hallo, Ik heb sinds 9 mei de prikpil en ben er niet tevreden mee. Ik ben een week na de prik heel erg gaan bloeden, 2 weken lang en voelde me erg depri en opgejaagd. Nu is het 17 juli en heb morgen een afspaak voor een echo. Ik voel me zwanger.Ik heb al 4 kinderen. De jongste is 11, 16, 18 en oudste is 21. Ben nu 43 jaar. Ik heb hier voor altijd de pil geslikt en de laatste jaren de novulon ring.Ik vond dat wel prettig maar wilde niet meer ongesteld worden en een kinder wens had ik ook niet meer.Ik wil die prikpil nooit meer! ![]() |
[Reageer]

de prikpil

)