[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/07/2007 @ 13:28 Anne | hoi Ik ben morgen 5 weken geleden gecurrateerd, maar heb nog steeds mijn cyclus niet terug..als wel dat ik met momenten een klein beetje bruin bloedverlies heb en dan helemaal niks geen bloedverlies meer. Dus dan heb ik bijvoorbeeld twee dagen bruin bloedverlies en de dag erna helemaal niks en dan twee dagen later weer iets bruin bloedverlies( sorry voor de onsmakelijke woorden) Ik herken dit niet? Bij mijn vorige curretage had ik mijn cyclus met 4 weken terug. Herkent iemand hier iets in? Mocht het zo zijn laat het me a.u.b. weten....ik maak me namelijk ongerust. anne |
| 05/07/2007 @ 21:03 bloem ![]() | mijn gyn zei dat het ongeveer 4 tot 6 weken zou duren! maar ik ben pas gisteren gecurreteerd dus kan ik daar nog weinig over zeggen verder. |
| 06/07/2007 @ 11:11 Sally ![]() | Bij mij duurde het exact 43 lange dagen... Wat was ik blij toen 'ze' er weer waren! Konden we eindelijk opnieuw beginnen! |
| 16/07/2007 @ 13:23 zotteke | Hey, ik ben nog steeds aan het wachten op mijn maandstonden. Curretage heeft plaatsgevonden op 30 april en nu zijn we 2,5 maand verder... 3 Weken geleden zijn we naar gyn geweest en ze zei me dat mijn regels binnen de 2ŕ 3 weken zouden komen. De 3 weken zijn we dus gepasseerd en ik heb ze nog niet gezien. Ik begin me dus eigenlijk wat zorgen te maken... Ik had onze miskraam al goed een plaatsje kunnen geven maar de onzekerheid begint nu toch aan me te vreten Zijn er nog mensen die zo lang hebben moeten wachten? Ik wil 'tante Rosa' met open armen ontvangen, maar na 1 dag mag ze terug weggaan... |
| 20/07/2007 @ 11:54 Anne | Hoi allemaal: Bedankt voor jullie lieve woorden. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb veel aan mijn hoofd gehad. Ik vindt het fijn dat jullie dit herkennen. Ik kan het andere mensen wel uitleggen, maar die snappen dat toch niet. Ik heb overigens mijn cycles nog steeds niet terug.Ik ben nu 7 weken geleden gecurreteerd. Ik moet vanmiddag nog terugkomen voor een gesprek met de gyn. over hoe de curretage is verlopen. Ik heb zelf het gevoel dat er iets niet goed zit...maar probeer toch heel positief te blijven en te hopen dat mijn gevoel me bedriegt. Ik laat uiteraard nog wel weten hoe het gegaan is. Bedankt voor jullie reacties, want het is fijn dat er mensen zijn die je begrijpen. . |
[Reageer]

cyclus nog niet terug na een curretage

.