< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » Tommee Tippee

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/07/2007 @ 16:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh dat zou ik niet weten.
Kijk even op http://www.tommeetippee.com
wij halen ze in heerlen bij baby-dump of in hoensbroek bij etos (niet in heerlen verkrijgbaar)...
voor de rest in de buurt ook nergens anders te krijgen

Succes ermee..
groetjes Virgenie
IK ben er echt mega tevreden mee!!!

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 17:11

@bren... dat zou fijn zijn, kijk maar eens als je wilt of je een dubbel hebt en dan hoor/ lees ik het wel.

groetjes

ps mijn man heeft bouwverlof en ik ben werkloos dus komt wel goed. 1 week werkt hij door, 1 week weg en 1 week lekker thuis verder met op knappen van de tuin.

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 18:59

Nog een vraagje: (ja ik blijf vragen vandaag)

op hoeveel voedingen (bv) zitten jullie en en op welke tijden gemiddeld??

groetjes Virgenie

Sem drinkt gemiddeld 6keer per dag.
Tijden van de afgelopen dagen zijn:
9/7: 5.15(1) 8.40 11.50 16 18.10(1) 21.15
10/7: 8.40 11.45 14.15 16.30 19.15(1) 20.15
11/7: 8.50(1) 11.45 15.30 18.00(1) 19.30
12/7: 7.20(1) 10.05 13.00 15.30 19.30(1) 20.30
13/7: 5.15 9.15 13.00 16.10 19.10(1)

Daar waar een (1) achter staat heeft hij maar 1 kant gedronken, voor de rest drinkt hij altijd uit 2 borsten.

[Laatst gewijzigd door luckey - 13/07/2007 @ 19:25] - Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:04
Bren

Dat varieert enorm bij ons
Een werkdag bij de om
06.00(1) 9(200ml) 12(200ml) 15(200ml) 18 20.30 Das bijna de enige dagen dat hij nog aan 6 voedingen zit. Komt doordat hij bij de om veel minder slaapt dan hier.
Een uur of twee na de voeding begint hij beetje te neuten achter eten en dan leggen wij hem in bed. Daar slaapt hij makkelijk een uur tot twee uur, dus dan schuiven zijn voedingen allemaal beetje op. Bij de om zijn er teveel kindjes in de buurt, slaapt hij veel minder door.

Op een weekenddag (dan geef ik de borst):
06.00(1) 10(1,5) 13.30 16.30 20.30 en soms nog eens tegen 22u maar meestal niet.

Een werkdag met mijn man thuis
06.00(1) 10(200ml) 13u30(200ml) 17.30(200ml) en dan 20.30

Het boek Aan Tafel! Alles over eten en leren eten heb ik dubbel. Het boek met recepten (nog) niet. Het is af en toe een andere verpleegster bij K&G en ze weten niet altijd van elkaar wat ze meegeven en mijn man onthoudt dat ook nooit. En zegt dus altijd dat hij niet weet of we het al hebben, krijgen het op die manier dubbel. Maar deze kan ik dus eventueel al opsturen. Daar stat alles in over voedingswaarden, wat ze op welke leeftijd mogen beginnen eten, ...

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 11:49

hoihoi,

het is echt varierend wat hij drinkt aan de fles.
Donderdag had hij 150 zo weg en net dronk hij nog geen 120.
Michael (man)is nu even verschonen en dan probeert hij de rest ook nog te geven.....

Vrijdag heb ik sollicitatiegesprek bij een bakkerij dus misschien heb ik dan wel werk. Bij mijn moeder in de winkel slaapt hij echter ook niet, want die hebben een bel als de deur open gaat en daar schrikt hij telkens van.

Maandag consultatieburo en dan gooi ik alle vragen op tafel. Sem heeft nl ook kromme beentjes, de voetjes staan echt naar binnen. Als hij staat valt het wel mee, dus het zal niets zijn...maar toch.

Groetjes Virgenie

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 22:20
Bren

Voeding kan inderdaad nogal varieren hoor, maar aan de borst drinken ze ook niet steeds evenveel hé. Soms hangt Jiri er een half uur aan en soms heeft hij na 10 minuten voldoende, dan merk ik dat hij niet veel gedronken heeft, maar meer lukt echt niet. Geen zorgen in maken.

Tof dat je mss werk zou hebben. Ik vond het wel tof om terug te gaan werken, terug onder de mensen zijn. Babbeltje slaan en vooral ook eens aan iets anders denken. Maar hij blijft toch in het achterhoofd zitten hoor ;-)

Ik denk dat de kromme beentjes normaal zijn hoor. Jiri heeft dat ook nog, hij strekt ze al goed maar voeten staan nog naar binnen. Als hij rechtstaat, staat hij altijd met zijn voeten op elkaar, is raar om te zien.

Vraag maar op morgen, hopelijk heb je lijstje gemaakt zodat je zeker niets vergeet. Wij moeten pas eind augustus de volgende keer en vind dat wel lang wachten. Weeet zo graag hoe groot hij is en of hij goed bijkomt. (alhoewel ik dat laatste wel voel, hij zit zeker over de 7kg)

Ik voel me vandaag redelijk depri, is morgen mijn verjaardag en mijn man moet deze nacht en morgennacht werken. Hij slaapt dan gans de dag morgen. Ik moet gans de dag stil zijn in huis om hem niet wakker te maken of moet heet huis ontvluchten maar al mijn vriendinnen zijn op reis of moeten werken. Zie er echt niet naar uit.
Heb de laatste tijd ook meer en meer last van die kilo's die zijn blijven plakken. Moet nog zo'n 15 kilo afvallen maar heb gans de tijd zin om te eten.

Och geen zin om verder te zagen :-) Moeten content zijn met ons lief ukje dat zo mooi lacht.

Dikke knuffel en geniet van het warme weer

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 09:19

Hoihoi,

ALLEREERST HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
Laat je maar lekker verwennen door je kleine vent. En in de namiddag je mannetje toch wel wakker?? Veel plezier in ieder geval.
Leuk is het niet, die van mij is dan wel altijd thuis savonds maar de helft van de tijd vergeet hij een kadootje... gaat mij niet om het materieële maar lijkt dan net of hij vergeten is....
Maar ook ik moet niet zeuren... ik heb een man die mij accepteert zoals ik ben (met mijn nukken af en toe haha) en een zoontje die gewoon geweldig is.
Straks mag ik weer.. ben echt eens benieuwd wat hij weegt!!!
Bij ons mag je ook tussendoor laten wegen, bij jullie niet?? Af en toe wil ik dat ook doen, maar de spanning is dan weg voor 1x per maand te gaan.. Volgende keer zal wel lang zijn, dan kan ik pas weer in September....

Nou geniet van je verjaardag!!!!!

Groetjes Virgenie

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 22:35
Bren

Dank je voor de gelukwensen. Weeral een jaar gepaseerd. We hebben het niet eht gevierd omdat het dan zo geforceerd in enkele uren moest. We gaan vrijdag een bbq geven (als het weer het toelaat) met enkele vrienden.
Ik weet het niet of wij tussendoor kunnen gaan wegen. Maar heb hem dit weekend eens hier thuis gewogen en dat was 7 kilo. Voel het wel dat hij terug meer weegt, zal dus wel kloppen. Heeft dit weekend terug twee nachten doorgeslapen. Ikke blij en gisterennacht was hij daar terug om drie uur. Met zijn tuutje viel hij gauw terug in slaap maar ik was weer klaarwakker

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]