< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Plots alleenstaande mama

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Plots alleenstaande mama
05/07/2007 @ 21:59
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Wou eens kijken of er nog mama's waren die plots alleen komen te staan zijn. Ik en mijn man zijn sinds tien dagen niet meer samen, heel wat geregel, maar zou graag met wat lotgenoten praten hierover. Hebben jullie terug geluk gevonden ? Hoe sta jij tegenover de kids in het weekend weggeven aan de papa etc... ?

Groetjes
Anneke

Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 14:17
ano

Jeetje zeg.....vind dit echt erg voor je....

Bij mij is het (gelukkig) anders afgelopen maar ook onze relatie heeft erg te lijden gehad en ook mijn man heeft heel kort een ander gehad.
Ik was zo verdrietig (en soms nog, zeker als ik jouw verhaal lees)dat hij een ander zocht terwijl we in een moeilijke tijd zaten door allerlei problemen, overlijden, ziektes enzo, we waren elkaar gewoon uit het oog verloren door al de zorgen en het zorgen.
Wij hebben toch besloten samen door te gaan na veel praten en dit gaat al een aantal jaar heel goed, maar ik blijf waakzaam.
Onze kids hebben net als jouw kids veel gezondheidsproblemen dus ik kan me goed voorstellen hoe dit voor jou moet voelen.
Wij hebben nu juist veel steun aan elkaar, zoals het dus eigenlijk gewoon moet!
Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je toch weer heel gelukkig mag worden!
Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 20:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Beste Anneke,

Wat spijtig dat je dit moet ervaren. In moeilijke tijden hield deze gedachte mij op de been. Hopelijk biedt het jou net zoveel steun.

Hoe zwaar een dag ook is.... hij gaat echt weer voorbij. Elke nieuwe dag is weer een nieuwe kans. En is het vandaag niet, dan morgen of overmorgen, maar ooit is er weer een dag dat de zon weer volledig voor je zal schijnen.

Veel sterkte!

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 10:02
Dusanka

Lieve lieve Anneke !!!

Mens wat een ellende moet je allemaal doorstaan zeg..... ik kan van alles wat je meemaakt niet meespreken maar ik wil je echt alle geluk sterkte hoop en liefde toewensen die er maar is !!!

Heeeeeeeel veel liefs
Dusanka

NB: je hebt ooit eens voor mij gependeld...2005...

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 14:57
Rachida

hoi anneke,

goh wat heb jij 'n pech meid. ik heb je profiel gelezen en bewonder je echt om je moed.
hoe is het nu met jonathan?

wat is je vriend 'n klootzak, sorry dat ik het zeg. jij zit aan het ziekenbed van je kind en hij gaat ervandoor met een ander. dit terwijl hij eigenlijk ook aan het ziekenbed van zijn kind hoorde te zitten.

het lijkt me idd het beste om 'n regeling met hem te treffen wat betreft de kinderen. vaak is het elk weekend van vrijdag tot zondag( dat is toch wat ik zie bij mensen die ik ken die gescheiden zijn).
ook het financiele moet je regelen met hem. hij moet allimentatie betalen. en ik weet ook niet hoe het zit omdat je zoontje veel in het ziekenhuis is. als je te hoge kosten hebt dat je dan afspreekt dat jullie de kosten delen.

ik wens je echt al het geluk van de wereld en heeeeel veel moed om door te gaan.
ookal ben ik zelf geen alleenstaande mama als je wilt praten stuur me gerust 'n pb. we wonen trouwens wel heel dicht bij elkaar jij in maasmechelen en ik in dilsen stokkem. is wel altijd leuk als je ziet dat iemand bij je in de buurt woont.

meid kop op en je komt er wel.

heel veel liefs rachida en de boys

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 21:28
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Bedankt voor jullie reactie,

Ja het is inderdaad heel moeilijk, maar het lukt stillaan, moet veel regelen, heb ondertussen een appartementje gevonden in As, net onder mijn zus, zodat ik terug kan vallen op mijn zus in moeilijke tijden he. Nu ben ik bezig met de verhuis en eens dat allemaal op zijn plooien hoe beter het met me zal gaan.

Bedankt
Anneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]