Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2007 @ 11:43 Madelon | Oh nee, wat erg.. :( heel veel sterkte |
| 16/08/2007 @ 16:50 Sophie | Gabriella, Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode! Vind het heel jammer voor je! |
| 17/08/2007 @ 08:25 nans ![]() | Gabriella, Ik wens je heel veel sterkte in deze moeielijke tijd! grtjes |
| 19/08/2007 @ 21:58 Geertje ![]() | Gabriëlla, Hoe gaat het nu met je? Groetjes Geertje |
| 19/08/2007 @ 23:48 babygirl | hoi jitte, ik ben nupas weer op het net en las je reactie ik ben ook afgevallen sinds me zwangerschap. ik ben gister zwangerschapkeren gaan kopen en merkte het toen ik pas in een maat 36 normaal heb ik 38 tja wel goed hoor hopelijk blijft het zo. ik wens jullie allemaal sterkte |
| 20/08/2007 @ 11:45 estelle | Hoi allemaal, Ik ben voor het eerst op dit forum en ik ben 9 maart uitgerekend. Ik heb hiervoor 2x een miskraam gehad en ben nu ook wel wat terughoudend. Dit jaar ben ik ook zwanger geweest. Begin april kreeg ik mijn 12 weken echo en toen klopte het hartje niet meer. Een paar dagen later heb ik een spoedcurretage gehad. Ik had toen met 9 weken nog een echo gehad en alles zag er toen goed uit. Wat toen een leuke 12 weken echo moest worden draaide uit op een drama. Gelukkig ben ik vrij snel er na weer zwanger geworden. Wij zijn al dik 2 jaar bezig om kinderen te krijgen. Ik ben nu dik 11 weken zwanger en volgende week dinsdag krijg ik een echo. Ik vind het doodeng, want ik heb nu ook met 9 weken een goede echo gehad. Ik tel de dagen af... Ik hoop toch zo dat dit goed uitpakt. Groetjes Estelle |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama in maart

Dus ik dwing mezelf om de normale maaltijden te nemen en verder hou ik me dus aardig rustig... Het is wel weer gunstig voor de kilo's, ik weeg nu minder als toen ik zwanger werd.....
Als ik al kijk naar die zwangerschapsbroeken voor verder in de zwangerschap dan heb ik er af en toe flink de ruimte in en iedereen zegt dat je dat nodig gaat hebben...