< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Mama in maart

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Mama in maart
15/08/2007 @ 11:43
Madelon

Online Status
Oh nee, wat erg.. :(

heel veel sterkte

Link naar deze reactie
15/08/2007 @ 20:41
Geertje

Online Status Stuur bericht
Oh, Gabriëlla, meis ik vind het zo sneu voor je!! Sterkte met afwachten. Dit is een moeilijke periode maar zo kun je wel naar het afscheid toeleven. ZO heb ik het tenminste ervaren. Niet dat het op het moment zelf dat je het vruchtje echt verlies niet onwijs moeilijk heb maar doordat het niet onverwacht is kun je er jezelf op voorbereiden.
Meis, heel veel sterkte en als je erover wil praten of mailen dan neem je maar contact met me op hoor. Het is voor mij nu 4 maanden geleden dat ik ook aan het afwachten was dus ik weet wat je doormaakt. Ik duim voor je!!

Dikke knuffel, Geertje

Link naar deze reactie
15/08/2007 @ 20:49
Geertje

Baby-girl, Ja, ik heb ook de hele dag door honger, dat is probleem nummer 1 en probleem nummer 2 is dat niets me smaakt en dat ik nergens trek in heb...... Dus ik dwing mezelf om de normale maaltijden te nemen en verder hou ik me dus aardig rustig... Het is wel weer gunstig voor de kilo's, ik weeg nu minder als toen ik zwanger werd.....
Ik heb vanmorgen ook het idee gehad dat ik die kleine al voelde rommelen in mn buik, toen ik op mn buik lag.

Ik wordt wel snel misselijk, bij vieze luchtjes of als ik te snel of teveel buk en als ik te snel de trap op loop. Dan loop ik echt te kokhalzen

Madelon, gefeliciteerd joh. Dat is echt een verrassing zo. Fijn dat die vruchtbaarheidsonderzoeken nu niet hoeven. Dat is geen pretje!! Geniet er van hoor.

Janke, fijn dat alles goed gaat!! Ze hebben mijn datum veranderd dus we hebben nu niet meer dezelfde.....:( Maar als alles maar goed gaat, ja toch!!

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie
16/08/2007 @ 16:50
Sophie

Online Status
Gabriella,

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode! Vind het heel jammer voor je!

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 08:25
nans

Gabriella,

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeielijke tijd!

grtjes

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 21:58
Geertje

Gabriëlla,

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 23:48
babygirl

Online Status
hoi jitte,

ik ben nupas weer op het net en las je reactie ik ben ook afgevallen sinds me zwangerschap. ik ben gister zwangerschapkeren gaan kopen en merkte het toen ik pas in een maat 36 normaal heb ik 38 tja wel goed hoor hopelijk blijft het zo.

ik wens jullie allemaal sterkte

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 11:28
Geertje

Ik ben bang dat het niet zo gaat blijven Als ik al kijk naar die zwangerschapsbroeken voor verder in de zwangerschap dan heb ik er af en toe flink de ruimte in en iedereen zegt dat je dat nodig gaat hebben...

Weet je...we genieten er nu maar van en zien het allemaal wel. Ja toch??

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie
20/08/2007 @ 11:45
estelle

Hoi allemaal,
Ik ben voor het eerst op dit forum en ik ben 9 maart uitgerekend. Ik heb hiervoor 2x een miskraam gehad en ben nu ook wel wat terughoudend. Dit jaar ben ik ook zwanger geweest. Begin april kreeg ik mijn 12 weken echo en toen klopte het hartje niet meer. Een paar dagen later heb ik een spoedcurretage gehad. Ik had toen met 9 weken nog een echo gehad en alles zag er toen goed uit. Wat toen een leuke 12 weken echo moest worden draaide uit op een drama. Gelukkig ben ik vrij snel er na weer zwanger geworden. Wij zijn al dik 2 jaar bezig om kinderen te krijgen. Ik ben nu dik 11 weken zwanger en volgende week dinsdag krijg ik een echo. Ik vind het doodeng, want ik heb nu ook met 9 weken een goede echo gehad. Ik tel de dagen af... Ik hoop toch zo dat dit goed uitpakt.
Groetjes Estelle
Link naar deze reactie
22/08/2007 @ 23:22
Geertje

Hoi Estelle,

Allereerst proficiat met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je terughoudend ben met genieten van je zwangerschap. Het klinkt behoorlijk bekend.

Ik merk zelf duidelijk een verschil bij mezelf, bij deze zwangerschap heb ik veel meer rust en vertrouwen. Bij de vorige zwangerschappen wist ik onbewust dat het mis zou gaan. En dat heb ik van meer vrouwen gehoord.

Ik hoop dat je 12-weken echo nu wel goed is en dat je daarna lekker kan gaan genieten!!!

Liefs en succes

Geertje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]