< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » Steve

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/07/2007 @ 09:49
Isa

Goedemorgen Steve en anderen,

Zou jij/jullie het berichtje van paula (paul) bij moeders willen weghalen waar thuiswerk word aangeboden.

Bedankt!
Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 13:48

Online Status Bekijk profiel
Eerst en vooral: Kun je iets duidelijker zijn aangaande waar dat bericht staat? Ik kan het zo direct niet terugvinden. Dus de forum naam en de naam van het onderwerp.

Ten 2e, de beslissing of een bericht verwijdert wordt of niet omdat het tegen onze huisregels is ligt bij ons, niet bij onze bezoekers. Wat natuurlijk niet wegneemt dat we het ten zeerste appreciëren dat mensen ons willen helpen en aangeven waar er berichten staan die hier mogelijk niet thuishoren.

-S.
Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 13:53
ans

hoi hoi,

Ik heb het ook gelezen isa ik vind het ook schandalig net of wij (de meeste) pas bevallen of zwanger zin hebben om een beetje te gaan liggen hijgen aan de tel. of te gaan nepdaten via internet.
Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 17:56
Isa

Sorry hoor maar reageren op sexmailtjes enz vind ik hier niet thuishoren.
Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 16:01

Je mag dan zelf wel vinden dat de reactie weg moet, ondanks wat ik dus antwoordde, maar zolang jullie ons niet duidelijker omschrijven waar ze te vinden is kunnen we hier helaas niet aan voldoen.

-S
Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 14:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Steve,

Heb het berichtje ook gevonden maar zie dat Eva het al gewijzigd heeft voor SPAM. Het staat bij Aangeboden allerhandje baby- en kinderspullen bij net moeder extra centje altijd handig. Zo dan zie je maar wat er mee moet gebeuren.

Greetz Nina

Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 16:46

Dank je Nina. Eva heeft het inderdaad al gewijzigd dus dan kan het allemaal blijven staan.

-S.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]