[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2007 @ 12:08 mini-mama | Hoi iedereen, Sinds 3,5 week hebben wij een zoontje. Een heel rustig en gemakkelijk kind, huilt bijna nooit, eet flink, slaapt flink. Maar nu is het probleem dat hij na zijn laatste pap (ong. 22-23u) klaarwakker is. We leggen hem dan in zijn bedje met zijn tut en dat gaat dan goed. Tot hij zijn tut kwijt is, dan begint de kermis... We hebben al vanalles geprobeerd: lang laten huilen, kort laten huilen, tutje geven (dat gaat goed tot hij het weer kwijt is), in zijn park leggen, ... Niks helpt, omdat hij zo wakker is. Maar overdag slaapt hij heel veel, ook al ben ik er best veel mee bezig: knuffelen, in de relax eventjes, in de draagzak, mee op stap, .. Maar hij slaapt wanneer hij zin heeft. Ook geven we hem overdag zo weinig mogelijk zijn tut. Hij zeurt er ook niet echt voor dan. Zoals het er nu uitziet, duurt het altijd ongeveer 2 uur voor hij gegeten heeft en eindelijk slaapt. Maar dan is het al een eindje in de nacht en mijn man moet gaan werken dus die vindt dat niet prettig. Iemand tips hoe ik mijn zoontje gemakkelijk in slaap krijg 's avonds? |
| 07/07/2007 @ 09:39 Mira | Mijn zoontje had dit in het begin ook..alleen wilde hij geen tut maar alleen mijn vinger. Uren heb ik aan zijn bedje gezeten...pfff Totdat hij zijn speen wilde na ongeveer 6 weken. Ik deed er af en toe een paar druppels op van cinababy (VSM). Dit vond hij lekker en hield zijn speen langer in. Dit middel helpt ook tegen krampjes. Nu is het nog steeds in de avond tien keer de speen erin voordat hij slaapt.(hij is nu 5 maanden) Soms wel vermoeiend ....maar ja. |
| 07/07/2007 @ 11:34 mini-mama | Bedankt voor jullie reacties! We zijn ondertussen een paar dagen verder, en ik ben er achter dat onze Daan gewoon wat te weinig eten kreeg. Hij is enorm gegroeid en had dus behoefte aan meer voeding, vandaar het huilen en de zuigreflex. Jammer dat ik daar dan zo lang over gedaan heb eer ik dat wist. Maar nu komt hij precies wel sneller voor een voeding... En als ik het dan wil uitstellen omdat het echt nog te vroeg is, geef ik hem zijn tut, die hij dus vaak verliest, en dan moet ik dus heel dikwijls zijn tutje gaan geven. Tsja, het lot van de mama zeker ;) Toch handig om te weten hoe jullie het oplosten! |
[Reageer]

niet slapen zonder tut

....maar ja.