[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2007 @ 12:21 AM | Dag dames, even een praktische vraag ivm zwangerschapsrust. Ik zal op 28 weken stoppen met werken en dan heb ik nog een 4 weken verlof ingepland. Mijn niet-werkende periode zal dan beginnen lopen vanaf 10 september, dan ben ik 32 weken. Dit zou dan via de ziekenkast zijn. Nu zou volgens het CM vanaf de geboorte (indien niet té prematuur) van de tweeling 6 weken worden teruggeteld en dan zou ik deze 6 weken - van de 19 weken waarop ik recht -heb sowieso kwijt zijn. Weten jullie of ik evt dit kan oplossen en ervoor kan zorgen dat ik nadien nog meer dan 13 weken heb ivp al 6 weken volledig kwijt te zijn waar we uiteindelijk toch niets aan hebben? Bedankt alvast voor de tips! Groetjes, AM |
| 06/07/2007 @ 14:05 Uli | Hoi AM, ik zit al van dag één thuis! reden: werk met kleine kindjes en niet immuun voor CMV. Daardoor moet ik ook verplicht de weken voor de bevalling opnemen. Heb ook nog 4 weken verlof staan, maar die hou ik dan voor na de bevalling. Dan heb ik 11 weken na de bevalling + 4 weken verlof = 15 weken. Daarna nog eens kijken voor borstvoedingsverlof of ouderschapsverlof. groetjes |
| 07/07/2007 @ 21:58 ikke | Ik zit ook al een tijdje thuis, eerst op de ziekenkas tot aan de bevalling en dan wordt er terug gerekend. De weken die dan nog overblijven kan ik dan nog opnemen. Maar bij een tweeling zijn het toch 8 weken ipv 6? |
[Reageer]

zwangerschapsrust tweeling