< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Puregon,teveel follikels en nu overtyd??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Puregon,teveel follikels en nu overtyd??
06/07/2007 @ 13:33

Hallo allemaal,

Ik heb een apart verhaal, maar moet het even kwijt in de hoop dat iemand dit herkent...

Ik spuit sinds 2 maanden Puregon ivm IUI. Eerste maand was aftasten hoe de dosering moest zijn, die bleek wat aan de lage kant te zijn geweest want ik had maar 1 follikel die groot genoeg was (wat eigenlijk elke maand al gebeurd, ook zonder Puregon). Tweede ronde de dosering slechts 2 dagen opgevoerd van 75 naar 100 en bam, meteen 8 of 9 eiblaasjes! Teveel dus, en omdat het risico op een meerling dan te groot is, volgde er ook geen inseminatie en werd zelfs onbeschermd vrijen afgeraden. Dit werd me op maandag verteld en we hebben het weekend daarvoor wel gevreen

Inmiddels zit ik op dag 34 van m'n cyclus terwijl ik normaalgesproken vrij regelmatig ben (maximaal 27 dagen) dus ben ik een dikke week overtijd. Ik heb maandag (3 dagen overtijd) een test gedaan (ClearBlue) maar die was negatief. Vanmorgen bloed laten prikken op het ziekenhuis, kan vanmiddag bellen voor de uitslag. Duimendraaien dus...

Kan iemand me vertellen of ze ervaring hebben met het feit dat de menstruatie nu ineens veel langer wegblijft? Kan dit door die hormonen komen? Eerste ronde geen last van gehad, gewoon na 26 dagen ongesteld... Voel ook nog niks aankomen, geen buikpijn, geen afscheiding, niks! Beetje gevoelige borsten, maar dat kan altijd wel een keer! Kans lijkt me zo klein dat we nu alsnog via de gewone weg (geen IUI) zwanger zijn Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen!!

Alvast bedankt!!! En iedereen natuurlijk vooral heeeeeel veel succes met alle pogingen!

Liefs, Wendy
Link naar deze reactie
06/07/2007 @ 20:09
candy

hi wendy,

ik heb helaas geen ervaring met iui..(5x icsi gehad)

maar ik weet wel dat hormonen je cyclus door de war kan gooien..

maar als je zegt dat je 9 eitjes had zal er toch wel 1 bevrucht zijn????

ik hoop voor je dat de bloeduitslag positief is!!

gr
Link naar deze reactie
10/07/2007 @ 14:58
lelie

Hoi Wendy,

Ik heb eigenlijk ook geen idee waarom dat zolang op zich laat wachten bij jou, Ik hoop dat dat je cycles weer een beetje op dreef is.

Ik heb nu 2 iui gehad en bij de eerste werd ik gewoon weer ongesteld na 14 dagen en heb allebei de keren 1 week met puregon 50 EH gespoten. Ik had beide keren 2 mooie follikels.

Ons lichaam is toch maar een raadsel,he
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]