[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2007 @ 20:01 | Het zijn 2 jongens en ze worden verwacht op 2 december (als ze de 40 weken redden!). Alles gaat goed, soms zit het wat tegen, maar uiteindelijk valt het mee. Er is een vleesboom (myoom) en ik ben nu aan de antibiotica voor een bacterie. Maar de jongens doen het goed en ik vind het geweldig, 2 babies, het zijn de eerste! Ik vind het jammer dat ik ze nog niet voel, maar dat komt hopenlijk snel. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die, als alles goed gaat, in December gaan bevallen van een tweeling. |
| 13/08/2007 @ 15:28 Sanneke | Leuk om te lezen, want wij zijn ook uitgerekend op twee december 2007. Ondertussen weten we dat wij twee meisjes krijgen. Spannend hè allemaal. Ik ga nu om de drie weken op controle en jammer genoeg is er al wel sprake van een groeiverschil. De kleinste weegt 375 gram en de grootste 575 gram. Hopelijk gaat dit niet te veel problemen opleveren in de toekomst. In ieder geval kijken we heel hard uit naar de geboorte van onze meiden en inmiddels zijn we ook al uit de namen, wat het allemaal nog een beetje echter maakt. Ik denk zelf trouwens dat we de veertig weken niet gaan halen hoor. Misschien de 37? Bij mij is dat precies op mijn eigen verjaardag.... ![]() Hoe gaat alles met jouw zwangerschap? Al veel last van bepaalde dingen? Groetjes Sanneke |
| 27/08/2007 @ 15:58 | Ik ben zwanger van 2 jongetjes maar ben uitgeteld voor 16 december. Ik voel al enorm veel beweging en heb last van mijn rechteronderrib. moet woensdag terug naar gyneacoloog. Ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn. 3 weken geleden wogen ze ieder al 350gram. groetjes Claudia |
| 29/08/2007 @ 17:21 | WOW, 24 kg voor één kindje Vicky? Dat is niet niks. Ik ben 4kg bijgekomen en mijn buikje gaat supermooi naar voor. Ben wel blij. Mijn jongens wegen nu ieder 575gr. Ik weet nog niet wanneer ik juist ga moeten bevallen maar ik weet wel dat het met een keizersnede gaat moeten zijn. ééntje ligt in stuit en wil maar niet draaien. Maar ja, als ze er maar gezond uitkomen is het goed. Ik kijk er wel enorm naar uit. Ben al begonnen aan mijn uitzet. ![]() groetjes claudia |
| 20/10/2007 @ 13:35 | ik ben op 29 weken naar de gynae geweest en toen wogen de kindjes 1kg440gr en eentje 1kg360gr. Het gaan twee serieuze jongens worden. En ook ik ga gewoon kunnen bevallen. Hij heeft beslist om zich dan toch te draaien. Ik moet nu wel om de twee weken naar de gynae. Nu woensdag terug. Ik ben eens benieuwd hoe ze gegroeid zijn. Aan mijn buik te zien toch redelijk want die wordt nu met de week dikker. groetjes claudia |
| 04/03/2008 @ 14:19 Ellen ![]() | Hoi mama_belle Proficiat met je zwangerschap! Leuk zeg 2 jongens! Zijn het je eerste kindjes? Ik ben ongeveer evenver als jij, bijna 24 weken nu en ben uitgerekend voor 27 juni zoals je wel kan zien op mijn banner ![]() Ik zou het ook wel leuk vinden te kletsen met andere toekomstige tweelingmama's die ongeveer evenver zijn. Misschien kunnen we een nieuwe topic openen, daar zal misschien ook meer reactie op komen want deze topic is nog van tweelingen voor December 2007. Ik ga er meteen mijn werk van maken en hopelijk zie ik jou dan in de nieuwe topic! Dit is de link: http://www.9maand.com/forum/reactions/74544 Liefs, Ellen |
[Reageer]

Tweeling: (begin) December 2007