< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie is er gestopt met de pil in mei

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie is er gestopt met de pil in mei
11/02/2008 @ 18:29
tammyke

Online Status Bekijk profiel
hey sarah
amai ze
ik heb sinds vorige maand ook zo iets vazn ach het zal wel komen
want ik heb het te druk al een beetje om men trouw te plannen ook al is dat nog meer dan een jaar
en ik moet zeggen mss lukt het want ik ben nu al een klein dagje overtijd
maar ik wacht tot het weekend ze dan doe ik pas een test
maar verzorg je maar en we steunen elkaar he
groetjes

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 10:28
tammyke

en heb weer men regels gekregen bah 3 dagen te laat en het doet dit keer echt enorm pijn maar ja

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 13:38
Sarah

Online Status
He Tammyke

Balen zeg iedere x die regels. Ik moet nu maar afwachten wanneer ik ze weer krijg. De pijn die ik steeds had klopte dus niet ben weer voor een echo geweest en er zat inderdaad nog weefsel. Dit hebben ze heel romantisch op valentijnsdag weggehaald. Vanmiddag moet ik weer naar de gyn. (kan bijna een abbonement nemen) en dan gaat hij kijken of nu echt alles weg is. Ik hoop het echt dan kunnen we nu weer voorzichtig beginnen. Alhoewel ik nu ff niet aan zwanger worden moet denken na dit drama. Maar ja, ik zie wel. Ik hoop in ieder geval dat we volgend jaar alle twee een mooi kindje vast mogen houden (van onszelf natuurlijk )

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 16:02
tammyke

liefst van ons eigen ja
ik wacht af tot de zomer en dan mogen we op gesprek komen voor behandelingen maar ik wacht nu eerst ff af ze
niks meer overhaast

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 14:39
Sarah

Online Status
He Tammyke

Hoe ist nou? Je klinkt depri in het vorige berichtje. De moet niet laten zakken meid! We blijven
We zijn inmiddels naar de gyn. geweest en bij de tweede curretage hebben ze enkel bloedstolsels weggehaald en geen weefsel. Dus we konden weer los. Ik vond het wel een beetje eng en heb gevraagd of we niet een cyclus moesten wachten. Maar volgens de gyn. is het niet (wetenschappelijk) bewezen dat als je direct na een miskraam weer zwanger zou worden je niet meer kans hebt op opnieuw een miskraam (pff wat een zin, ik hoop dat je het begrijpt). Maar ik ga er niet vanuit dat ik direct weer zwanger zal worden. De vorige x duurde het al 7 maand dus nu ook wel weer zoiets denk ik. Eigenlijk ben ik daar wel blij om. Heb ik nog ff de tijd om helemaal te herstellen. Want ik merk wel dat ik sneller moe ben als anders (door de narcose denk ik). Maar dat kan nog wel 3 maanden duren zeggen ze. Als het goed is kan ik vanaf volgende week mijn regels verwachten. Maar 't kan ook langer duren. Ik moest rekenen op 4,5,6 week na de laatste curretage. Dus we zien het wel. Wel irritant dat ik nu niet precies weet wanneer ik het moet werwachten.
Wanneer gaan jullie trouwen? Wel leuk om ermee bezig te zijn hé! Ik vond het heerlijk. De dag zelf heb ik genoten maar duurde me lang genoeg, al die aandacht. 't Is voor 1 dag leuk.

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 19:18
tammyke

hey sarah
ben nu bang aant afwachten wat deze maand me gaat zeggen
moet normaal maandag men regels gaan krijgen
pfffff jij hebt nogal wat meegemaakt ocharme
ik wil niet in je schoenen staan
ik denk dat het enorm pijn moet doen
maar over het trouwen ff te vertellen
wij zouden volgend jaar september trouwen dan is het normaal nog mooi weer maar het belgieland is niet te vertrouwen
maar momenteel zijn de plannen ff stilgevallen want de grote schoonmaak is hier vollop zijn gang
maar ik zal je nog horen hoop ik
groetjes

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 12:13
Sarah

Online Status
He Tammyke

Inmiddels je regels gekrege zeker balen zeg Wil je geen banner, kun je je cyclus wat beter volgen. Niet dat die banners altijd kloppen, maar ik vind ze toch wel handig.
Over het weer en trouwen; je moet echt niet naar de maand kijken hoor. Deden wij namelijk ook we dachten mei is een mooie maand. Meestal wel mooi weer en alles staat in bloei. Nou de hele week was het mooi weer echt stralende zon, de dag voor ons trouwen geen zon maar wel droog en nog lekker weer. Maar op onze trouwdag stormde het. En pas geleden zijn vrienden van ons in februari getrouwd, ze hadden een strak blauwe lucht en het zonnetje erbij. Dus als ik het over zou moeten doen zou ik niet meer naar het weer kijken. Maar ja, september is natuurlijk wel een mooie maand om in te trouwen. Zorg gewoon dat je op zowel regen als zon voorbereid bent. Wij hadden nog niet echt een geschikte plek gevonden om, als het regende daar foto's te maken en iedereen zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken want het was steeds zulk mooi weer. Had ik daar maar niet naar geluisterd, want de fotograaf had al bedacht dat we ergens foto's gingen maken waar je eventueel uit kon wijken naar een klein hokje. Hebben we gedaan en na die tijd heb ik zo over de foto's ingezeten echt niet leuk. Ze zijn wel leuk geworden, maar zelf had ik toch iets anders uitgezocht. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Dus aan de grote schoonmaak! Goed bezig. Ik ga er binnenkort mee beginnen. Moet er nog zin in krijgen, maar goed. Komt gewoon doordat ik de laatste tijd zo weinig energie heb.
Misschien vind je het ook leuk om ergens anders mee te kletsen. Waar ook een aantal meiden zijn die tegelijk met ons met de pil gestopt zijn. Het is daar erg gezellig en hier valt het de laatste tijd wel heel erg stil. Je vind het onder zwanger worden.... en dan Eerste poging! Gestart door Marjan in mei. Kijk maar eens of je het leuk vind.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]