< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » mijn baby kwijt

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2007 @ 12:59

hallo iedereen,
gisteren moest ik voor de eerste maal na de gyn. omda ik toch bleef menstrueren dacht hij aan een vroege miskraam. ik dacht van, nee hoor dit babytje mag ik niet kwijt geraken, dan is het al men 3de mk. tot gisteren, ja hoor hij zag geen zwangerschap niet meer. ik ben men derde kindje kwijt. helemaal weer van nul beginne!!
al was het nog heel pril, toch voelde ik al het moedergevoel!! ik voel me zo enorm rot!!!

liefs sandy
Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 16:29
bloem

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sandy wat ongelooflijk rot voor je zeg!!! Het lijkt me inderdaad erg zwaar om tot 3x aan toe een miskraam te hebben. Is er een reden waardoor het steeds misgaat? Ik wens je in ieder geval veel sterkte. Ik heb zelf afgelopen woensdag een curretage gehad en ben zelf ook druk bezig alles een plekje te geven.

Liefs Bloem

Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 18:51
Lunneke

Sandy, wat verschrikkelijk voor jou... Ik kan aanvoelen wat er door je heen gaat, ik heb ook 3 keer na elkaar een miskraam gehad... maar niet opgeven hoor, de aanhouders winnen!!
Misschien moet je je gynaecoloog eens spreken over het nemen van Utrogestan... het bevordert de innestelling, het zijn 3 keer vroege miskramen geweest, zoals 2 van mijn miskramen, de kans is dus groot dat het om een innestellingsprobleem gaat door een tekort aan progesteron in je lichaam...
Ik heb dat gedaan (zonder vooronderzoeken, er was alleen het vermoeden van mijn gynaecoloog omdat het bij mij telkens rond de 7 weken misging) en kijk ... het is daarmee toch gelukt...
Baat het niet, het schaadt niet!!
Veel succes en volgende keer een blijvertje
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
13/07/2007 @ 22:21
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Heel veel sterkte meid

Liefs Kim

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 22:19
essie

Online Status Stuur bericht
Sandy meid ook namens mij heel veel sterkte.
gr. Esther

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 09:05

Sandy en iedereen die al een of meerdere miskramen gehad heeft. Allemaal veel sterkte maar je geraakt er wel over en je zult nu denken : hoor die spreken dat is gemakkelijk gezegd maar ikzelf heb een vroeggeboorte meegemaakt. ik heb mijn kindje moeten laten afkomen aan 20 weken omdat de hersenen niet ontwikkeld waren. Het was een enorme slag in ons gezicht en een enorme moeilijke periode na de bevalling maar met veel steun en praten geraak je erwel. Ik denk nog iedere dag aan mijn dochtertje en ga af en toe naar het graf maar je moet je er over zetten. Doe het voor je kindje.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]