Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2007 @ 08:53 Elfje76 ![]() | Ow, over dat steriliseren. Ik had zoveel flessen dat ik dat 's avonds gewoon bij de afwas meedeed. Moest toch gebeuren, dus die flessen waren geen extra werk. |
| 23/07/2007 @ 10:05 orphe | Dit is echt interessant om lezen. Ik ben momenteel zwanger van ons vierde kindje en zit enorm te twijfelen. Heb bij mijn drie anderen telkens bv gegeven, maar dat is nooit goed gelukt (na resp. 7-5-2 weken te zijn gestopt). Ik hield het gewoon nooit vol door tepelkloven en het feit dat ze continue wilden drinken. De jongste sliep niet langer dan een half uurtje (ook 's nachts) en wilde elk uur drinken... ik was gewoon bekaf tegen de tijd dat ik uit het ziekenhuis kwam. En thuis waren dan nog twee andere kindjes om voor te zorgen... dit heeft gemaakt dat ik er totaal niet van kon genieten en gewoon een wrak was. Ben dan na twee weken op twee dagen tijd overgestapt op fv. Elke keer dat ik stopte met bv met alle drie met kindjes voelde ik me een mislukkeling... ik wilde het zo graag. Heb het altijd zo mooi gevonden en keek er telkens naar uit. Maar om eerlijk te zijn neig ik dit keer meer naar fv. Gewoon omdat ik de teleurstelling om weer te 'falen' wil vermijden en eens keertje vanaf het begin wil kunnen genieten van mijn kleintje (ook al omdat dit echt het laatste zal zijn). Even een vraagje aan de fv-mama's: hebben jullie van de eerste dag fv gegeven, dus ook niet de eerste keer bv (voor dat colostrum). En hoe zit het dan met je borsten die toch vol zijn die eerste dagen of je nu bv geeft of niet? Wordt dat niet pijnlijk of krijg je daar iets voor? Ik hoop dat ik eruit geraak... het zal wel een last-minute beslissing worden, denk ik ![]() Groetjes |
| 23/07/2007 @ 10:41 Simba ![]() | orphe, mocht je toch besluiten om bv te geven zou ik je aanraden om eens wat mee te lezen op: http://www.borstvoedingsforum.nl en op http://www.borstvoeding.com staat ook een hoop informatie die je in de kraamtijd niet krijgt van verpleegsters en kraamhulpen e.d. succes met je beslissing en veel plezier met je zwangerschap!! |
| 28/07/2007 @ 13:15 Lesley | hoi orphe: een paar uurtjes na de geboorte mag je je baby een flesje suikerwater geven. Dat is vooral om eventuele slijmpjes beter te doen verteren. Bij ons was dat al een uur na de geboorte geloof ik, tegen de avond mocht hij zijn eerste melkpapje krijgen, niet veel hoor. Elke voeding is de portie wat groter tot hij op de laatste dag ziekenhuis 70 ml kreeg om te drinken. Omdat je geen BV geeft moet je een pilletje innemen, dat zorgt er voor dat de melkproductie afneemt. Je hebt dan ook minder last van stuwing. Bij duurde dat wel een tijdje hoor. Twee weken na mijn bevalling had ik plots melkvlekken op mijn t-shirt, na een paar dagen was het gedaan. Veel succes met je keuze. Simba: bedankt voor de reactie, leuk dat iedereen elkaar een beetje kan begrijpen he. Maakt het allemaal een stuk gemakkelijker. ps: Jeppe eet nu prima hoor (dit forum: 12 maanden en wil geen stukjes). Stukjes brood, groenten, kip, alles gaat er nu zonder problemen in. groetjes lesley&co lesley |
| 29/07/2007 @ 07:51 Simba ![]() | hé was jij die Lesley. Fijn dat het eten nu goed gaat. ![]() grtjs |
| 02/08/2007 @ 13:17 lesley ![]() | Hey Simba ja ik ben dezelfde Lesley!!ja het is echt fijn nu hij terug goed eet! xxx lesley&co |
| 02/08/2007 @ 13:23 Simba ![]() | eh wat zie ik nu???!!!??? gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! ![]() |
| 02/08/2007 @ 14:37 Lindsay en Shania ![]() | van harte gefeliciteerd met jullie tweede wondertje!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Waarom kiezen voor de fles (KV) ???