< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Baby kamer

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/08/2007 @ 12:34
ChoCho

Online Status Bekijk profiel
Voila, onze Tuur heeft zijn eerste nacht in 'het grote bed' doorgebracht. 't is te zeggen; we hebben zijn babybed omgebouwd tot een juniorbed (nog steeds zelfde formaat, maar dan zonder zijkanten)
Het is 'tamelijk' gegaan; hij kwam er niet uit om mama of papa te halen (ik denk dat hij nog niet beseft dat dat kan...), maar hij is wel een paar keren op de grond getotterd (allé, op de kussens die we ernaast hadden gelegd). De ene keer sliep hij gewoon door, de andere keer kwam er een zielig 'mama?' We zullen zien hoe het verder gaat...

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 22:17
Geertje

Online Status Stuur bericht
Tja, babykamer..... Klinkt leuk allemaal maar ik heb echt nog geen flauw idee wat ik daarmee ga doen. Dat komt misschien omdat het hok zo vol staat met troep en verbouwingsmateriaal (we zijn al 6 jaar aan het verbouwen..)

Niels was wel al op Marktplaats naar babykamers aan het kijken en ben ik wel even aan mee gaan doen maar ik heb nog geen flauw idee. Wil het niet in dezelfde kleuren als de kamer van Robin, dat is aqua-blauw met lime-groen. Overigens een hele stoere kamer die 'goed gelukt is'!! Alles in die kleuren, bed geverfd, deur, bureau enz. Helaas lukt het me niet om foto's op mn profiel te plaatsen.

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie
15/08/2007 @ 23:37
Janet1975

Online Status
Vandaag via marktplaats een klein weigje gekocht,ben er zelf er blij mijn vriend vond hem maar veel te klein. Nu nog opzoek naar een commode.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]