[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2007 @ 11:27 lisa | wij hebben ook een schat van een dochter. maar omdat de zw zo erg verschilt van de eerste (misselijkheid en alle andere syptomen) denken we nu een jongen. We zullen het wel zien met 20 wkn. groetjes lisa |
| 09/07/2007 @ 12:16 Lies | Hoi, Wij hebben al een zoontje. De zw voelt eigenlijk net zo aan als de vorige keer. Ik had toen een inuïtief voorgevoel dat het een jongen ging zijn. Ik ging er eigenlijk gewoon van uit en was het zelfs vergeten vragen toen hij pas geboren was. Ik was er gewoon zo zeker van (we hadden het ook wel kunnen zien aan 20 wk op de echo en waren 90% zeker, maar nadien konden we het niet meer zien want hij zat met zijn stuitje achter mijn schaambeen). Ik heb nu terug dat voorgevoel van een jongen. En ik wil eigenlijk ook wel graag 2 zonen. En dan later nog een meisje of een derde zoontje. Maar natuurlijk maakt het in principe niets uit. Als ze maar gezond zijn! groetjes, Lies |
| 09/07/2007 @ 17:34 | Hoi meiden, Bij de eerste zwangerschap was ik er van overtuigd dat het een jongetje was. Iedereen dacht dat ook. Onze Jill was dus een grote verassing! De tweede zwangerschap was totaal anders, bijna niet misselijk, weinig tot geen klachten. Terwijl ik bij Jill 16 weken stikberoerd ben geweest. Bij Quin wisten we al na 12 weken dat het een meisje was. We hebben toen een vlokketest laten doen omdat Jill down heeft. Maar het feit blijft dat ik een totaal andere zwangerschap heb gehad en 2 meiden ter wereld heb gebracht. Nu ben ik weer stikmisselijk heel de dag lang! Over 4 weken weten we wat het is, maar bij ons telt zeker.... gezondheid is het belangrijkste! Groetjes Cindy |
| 10/07/2007 @ 15:04 maggy ![]() | grappig, maar ik denk niet dat alle situaties zo zijn , zijn er nog dames met een tof verhaal? |
[Reageer]

Jongentje & Meisje ?

) maar ergens misschien ook leuk om er eentje van allebei van te hebben, niet?ach, de conclusie is gelijk: Als het maar gezond is!!!