[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2007 @ 18:40 loutje | hey mijn vriendin had ook een heel klein buikje bij haar kon je pas zien dat ze zwanger was toen ze al dik 8 mnd was , in t ziekenhuis snapte ze niet waar t kindje zat, hahaha maar hij groeide goed. mensen zagen dat ze een buikje begon te krijgen zeiden ze proficiat zeg wanneer moet hij komen ....euh over 3 wkn hahaha je moest die gezichten zien,,ze is 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen van een gezonde zoon die 3100gr woog!!! dus maak je maar niet al te druk, een klein buikje wil niets zeggen veel geluk met met je zwangerschap groetjes lou |
| 08/07/2007 @ 19:14 ik ook | met onze eerste had ik praktisch geen buik. als ik een wijde trui aan had zag je niks aan mij met 6 maand liep ik in de bikini en zag je een klein buikje. toen ik in het ziekenhuis kwam vroeg een kamer genoot haar moeder zachtjes wat ik op de afdeling van de kraamzorg deed . nu kan ik er om lachen toen deed het wel zeer. ik was toen 37 weken zwanger maar ik heb een gezonde zoon gekregen. dus maak je niet ongerust enige voordeel mijn buik was direct plat na de bevalling .maar ja daar heb je nu niks aan je wilt ook graag een beetje je buik showen als je trots bent op je buikje |
| 06/03/2008 @ 21:42 | 32 wk 4 dgn He daar, Ik heb hetzelfde. Ben 1.83 m lang, sport veel, fiets iedere dag 14 km van en naar mijn werk en heb (net als bij de eerste) weer een kleine buik. Morgen weer een groei-echo, maar waarschijnlijk niets aan de hand. Je omgeving maakt je inderdaad onzeker, maar ik trek me er niets van aan. Volgens mij speelt je bouw/lengte een grote rol en of je sportief bent of niet. Ik ken veel meiden die 9 maanden niets doen en inderdaad erg dik worden, lijkt me logisch. Succes met de laatste loodjes, Inge |
| 25/07/2008 @ 13:10 Sandra | Hoi, ik ken het probleem heb precies hetzelfde. Ben nu 32 eken zwanger en heb niet zo'n grote buik. Ben onder controle bij het ziekenhuis omdat de vorige zwangerschap niet goed is gegaan en ik bij 21 weken ben bevallen van een dochtertje (doodgebeboorte) ik maakte me deze zwangerschap dus al veel zorgen maar door al die opmerkingen van "wat een kleine buik heb je" en " je moet zeker nog wel even" "goh nog maar 8 weken voor de bevalling dat zou je ook niet zeggen" maar ik me alleen nog maar meer zorgen. Krijg wel elke keer echo's en het kidnje groeit goed en de gynaecoloog maakt zich nergens zorgen om dus dat is wel fijn. En als ik vergelijk met de mensen van mn zwangerschapscursus is mijn buik helemaal niet zoveel kleiner als dat edereen zegt. Ik ben alleen lang 1,83 en ik ben slank dus draag ook puur van voren. Maar goed het blijft vervelend om telkens die opmerkingen naar je hoofd te krijgen. Maar zoals iedereen al zegt, zolang het goed groeit en de verloskundige zich geen zorgen maakt hoef jij dat ook niet te doen. Je bent gewoon mooi zwanger en daar mag je trots op zijn. Liefs Sandra |
[Reageer]

onzeker door kleine buik 32,5 wk zwanger

.
hahaha je moest die gezichten zien,,
Op 8 weken had ik al een flinke buik, mooi rond en naar voren. Ondertussen heb ik echt een goeie buik (is wel niet meer in dezelfde maten blijven groeien als in het begin! Allé alle geluk!!!
) Aan mij vragen ze dikwijls : een tweeling? Veel bijgekomen zeker?