< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Utrogestan voor de tp?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Utrogestan voor de tp?
08/07/2007 @ 16:36
nele

Hallo!

Ik heb een vraagje ivm de dag van de tp. Ik heb morgen om 10:40 de tp. Normaal neem ik om 8 uur 's morgens de eerste dosis Utrogestan. Als ik me niet vergis moet ik die morgen niet om 8 uur nemen, maar na de tp. Dus dat zal ongeveer 12:00-12:30 zijn omdat ik dan pas terug thuis ben.

Klopt dit of is de periode tussen de nachtelijke dosis Utrogestan (12:00 's nachts) en de eerste dosis na de tp dan te groot?

Ik ben het vergeten na te vragen in het ziekenhuis en kan er vandaag niemand bereiken. Dus bedankt voor de antwoordjes.

Groeten.
Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 16:44
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Eerst en vooral kan elk ziekenhuis zijn eigen werkwijze hebben, maar ik moet mijn utrogestan gewoon doornemen zoals altijd, ook bij de TP. Heb gisteren PU gehad en ben gisterenmiddag vlak na de PU utrogestan moeten beginnen opsteken en dinsdag heb ik TP om 10u30 maar moet dus gewoon Utrogestan ook 's morgenens opsteken.

Jenny

Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 16:56
Kaatje

hoi

bij ons in het ziekenhuis is het als volgt: de dag NA de Pu begin je met utrogestan. de morgen van de TP gebruik je er GEEN; reden: dan hebben ze alleen maar extra werk om dat goedje eruit te wassen, ze ontsmetten bij ons altijd overvloedig, en die witte smurrie maakt dat moeilijker.
de middagdosis gebruik je dan gewoon weer wel.

De tijd tussen die dosissen, pfff, da's allemaal van ondergeschik belang hoor. Ik vergeet vaak dat op het "juiste" uur te doen...dat maakt echt niet uit voor die bollen hoor! Je hebt toch al de grote dosissen? dan moet je maar eentje per keer meer doen, ipv 2 bollekes...
Wij moeten gewoon zorgen dat we verdeeld over de dag genoeg hebben gehad, en helemaal niet op stipte uren, ik sta daar niet voor op,en blijf daar niet voor wakker hoor. Bij mij is het: ochtenddouche, middageten, en voor slapengaan, welke uren dat ook zijn.
succes ermee!!

[Laatst gewijzigd door Kaatje - 08/07/2007 @ 16:57] - Link naar deze reactie
08/07/2007 @ 18:27
Jenny

Ik heb zelfs nooit uren gekegen om ze op te steken... Er is enkel gezegd tegen mij 's ochtens, 's middags en 's avonds. Zolang ik de juiste dosis krijg...

Jenny

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 15:11
nele

Hallo,

ik heb ze deze morgen dus niet genomen, maar wel na de tp. Ik ben nogal stipt in die uren omdat ik die routine het makkelijkste vind. Maar men heeft me in het ziekenhuis ook al gezegd dat het gewoon 's morgens, 's middags en 's avonds moet. Dat het inderdaad allemaal niet zo'n rol speelt.

Bedankt voor de antwoorden.
Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 18:34
Jenny

Nele

Alvast veel succes verder en dat het nu mag lukken voor jullie hé!

Duimen draaien overuren!

jenny

Link naar deze reactie
09/07/2007 @ 19:50
nele

Hoi Jenny,

bedankt.
Jij ook veel succes met de tp morgen. Dat het de start van een mooie zwangerschap mag zijn.

Groetjes
Nele
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]