[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2007 @ 12:22 Annelies | Hallo, Ik denk met Mathis de juiste naam gevonden te hebben.... stoer en ook mooi.... wat vinden jullie hiervan? ben namelijk 36 weken ver en nu pas vind ik een naam mooi voor een jongen! meisje had makkelijker geweest. |
| 10/07/2007 @ 12:32 Annemarie | Heel mooi, doen!! |
| 10/07/2007 @ 13:28 Line ![]() | Ik vind het ook een heel mooie naam! De kleine van mijn mijn neef noemt zo dus ik kan hem jammergenoeg niet meer op mijn lijstje plaatsen. groetjes |
| 11/07/2007 @ 13:16 Tiwi | Ik vind het ook een hele mooie naam. Doet me alleen wel meteen aan die auto denken. Maar gewoon doen |
| 11/07/2007 @ 14:19 E.V.A ![]() | Ik vind het wel mooi maar vind het mooier zo geschreven 'Matisse' Kindje in mijn klas heet zo... Greetz Eva |
| 11/07/2007 @ 14:22 IllyTje ![]() | Ik vind ditook een zeer mooie naam. Ik zou hem wel als jou schrijven Annelies. *Kus* |
| 11/07/2007 @ 18:05 Cinke ![]() | Ik hoor hem ook heel graag. Zou het wel Mattiz of Mattis schrijven. Nemen die naam ![]() |
| 12/07/2007 @ 10:19 | Erg leuke naam. Zou het inderdaad ook schrijven zoals jij dat doet: Mathis. Als je het schrijft als Mattiz doet het me idd meer aan een auto denken en Matisse vindt ik meer een beetje meisjesachtig aandoen.. Groetjes Gerda |
[Reageer]

wat vinden jullie van Mathis?

.
)