[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2007 @ 14:25 Es | Wij hebben een ouder model van Mutsearts, de transformer. Degelijke wagens, wel erg groot. Ze zijn een dochter van Mutsy, dus wanneer je meer info er over wilt, dan daar eens kijken en informeren. Wij moesten het toendertijd met alleen folders doen, er was geen eigen site. Service is wel goed, wij misten een pinnetje bij het voorwiel na een paar maanden. Mail verstuurd en 2 dagen later lag het pinnetje op de mat. vind onze wagen wel erg groot wanneer die ingeklapt is, weet dan ook nog niet of we de wagen bij een tweede kindje weer gebruiken, of dat we op zoek gaan naar een andere wagen. |
| 11/07/2007 @ 10:38 Loesje | Hallo, Wij hebben een Mutsy Urban 4-rider gehad. Inderdaad, zoals Es al zegt, een grote wagen. Zowel in- als uitgeklapt. Verder had die een achteras zwenksysteem. Veel oma's kunnen daar niet mee overweg en laten het rijden met de kinderwagen dan liever aan jou over. Ook vond ik het instellen van de buggyzitting niet echt makkelijk. Van de reiswieg doen verhalen de ronde dat die zomaar kan afbreken en dan knalt hij met baby en al over het trottoir. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik neem de verhalen wel serieus. Met andere woorden, ik raad je een andere wagen aan. Mij lijkt de Quinny Buzz wel fijn. Met hydraulisch uitklapsysteem en lekker compact. Maar ik heb daar geen ervaring mee, dus ik kan hem je niet aanraden. Succes ermee. Groetjes, Loes |
| 11/07/2007 @ 14:10 katrien | beste Heidi, Ikzelf heb een bugaboo en ben daar heel erg tevreden over. De draagmand was zeker ruim genoeg en toch krijg je alles snel en compact weggeborgen. Bestaat in heel veel kleuren. Ik heb hem nu omgebouwd tot buggy en dat bevalt ook prima. Vanaf november wordt het weer een wandelwagen voor de nieuwe baby. succes met je zoektocht! katrien |
12/07/2007 @ 13:20![]() | bedankt voor de ervaringen! natuurlijk mogen er nog steeds bijkomen he! groetjes |
| 13/07/2007 @ 11:26 janneke | HOi, Wij hadden een mutsaerts trans4mer. Het enige nadeel was dat je regelmatig het zwenkvoorwiel goed moest draaien, omdat hij dan verkeerd stond. HIj is wel makkelijk in te klappen. |
| 27/09/2008 @ 08:37 | Fabrikant mutsaerts? Goedemorgen, in alle reacties lees ik diverse malen over de leverancier/fabrikant van mutsaerts. Maar welk bedrijf is dat dan? Ik kan 'm nergens vinden en we zijn op zoek naar een bijbehorende parasol en de aanwijzing hoe een binnenband te vervangen. Dank is groot. |
[Reageer]

'mutsaerts' kinderwagen