< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Ouders van premature kindjes gezocht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Ouders van premature kindjes gezocht
10/07/2007 @ 20:07

Beste ouders,

Ik ben een studente toegepaste psychologie en maak in mijn laatste jaar mijn eindwerk over hoe de hechting tussen moeder en baby tot stand wordt gebracht bij een vroeggeboorte. Ik dien hiervoor enkele interviews af te nemen met moeders die bevallen zijn van een prematuur baby'tje maximum 5 jaar geleden.
Wonen jullie in de buurt van Antwerpen en zien jullie het zitten mee te werken aan mijn eindwerk? Stuur me dan snel een mailtje: leenverresen@hotmail.com.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:32

Beste,

ik woon niet dichtbij, in Brugge, maar wil je gerust helpen. Onze zoon Tristan is na 36 weken ter wereld gekomen. Niet extreem prematuur maar wel na een helse zwangerschap met ziekenhuisopnames om de weeënactiviteit wat te verminderen. Moest je willen dat ik meewerk, stuur me dan een email.

Groeten,
Marie
Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 12:53
Fieke

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Op 19 juni ben ik bevallen van WOLF. Ik was pas 29weken en 4 dagen ver. VEEEEEEl te vroeg dus. Gelukkig is hij ondertussen thuis en is alles ok.
Ik wil best meewerken aan jouw eindwerk. Ik woon nu in Gent maar mijn zus woont in Antwerpen en mijn ouders in de stille kempen. Wolf en ik zijn best mobiel!

Neem gerust contact op.
Sofie Mertens
fiekemertens@hotmail.com

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 13:29

Even off-topic: sorry!
Ben jij de Sofie Mertens die ooit de lerarenopleiding gedaan heeft op de Ledeganck in Gent?
Zo ja: ken je mij nog? Tessie, vriendin van Anissa. Ik ben 3 weken geleden bevallen van een dochtertje, Eryn. Op 33 weken, na HELLP-syndroom. Dochtertje ligt nog in het ziekenhuis, ik ben er net uit, maar nu gaat alles goed hoor! Wolf is een heel mooie naam trouwens...

groetjes, Tessie
Link naar deze reactie
02/10/2007 @ 15:45

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo, ik woon in Limburg, maar wil ook wel meehelpen. Ik ben bevallen op 28 weken van ons zoontje, Kobe.

Link naar deze reactie
14/10/2007 @ 13:29
Maya

hoi,

ik woon dicht bij brugge en ik ben vorige maand bevallen van een zoontje op 29 w 6d als je wilt mag je me gerust contacteren!
maya.deconinck@hotmail.com
groetjes

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 20:30

Online Status Stuur bericht
ook ik ben te vroeg bevallen op 28weken en 5d, nu bijna 5 jaar geleden. Mijn dochtertje, britt, zit ondertussen in de laatste kleuterklas. ik woon in de kempen.
joke.maes@telenet.be

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 17:11

hoi,

ook ik werd 1 jr geleden mama van een prematuurtje.
woon in balen.
tijsje is nu dus net 1 jr oud.
(gert.van.nuffel@skynet.be)

groetjes
evi

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 15:57

hallo
ik woon in wilrijk antwerpen
mijn twee kindjes zijn te vroeg geboren cato op 35 weken en kjelle op 34 weken ze hebben samen met ons door een hel gegaan kjelle was het ergste hij kon niet zelfstandig ademen en nog van alles en cato was een tweeling haar broerthe is gestorven ik wil je graag helpen
Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 11:14
Ellen

Hallo, ik woon in Meerhout en ben op 18 februari bevallen van een zoontje 'Jarne' (op 32 weken en 4 dagen , heb ook HELP gehad).
Jarne heeft een 6-tal weekjes op Neantologie gelegen! Is nu net een maandje thuis.

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 15:04
OYA

tweeling geboren op 28weken
Dag iedereen.Ben op 2oweken binnengegaan.Op 28weken zijn ons dochtertje en zoontje geboren.Na bange momenten te hebben beleefd stellen ze het enorm goed.Op 17 december 2007 bevallen en op 2maart 2008 mochten ze naar huis.Ons kindjes zijn voor ons een mirakel,we hebben 12jaar lang geprobeerd en nu eindelijk!!!!!! We zijn dolgelukkig.
Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 15:08
OYA

tweeling op 28 weken
ajaj,je ziet dat ik het nog niet gewoon ben hé.Al men smileys staan verkeerd.Dus...... zoontje en dochtertje.Dat lijkt me el véél beter.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]