< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Ouders van premature kindjes gezocht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Ouders van premature kindjes gezocht
10/07/2007 @ 20:07

Beste ouders,

Ik ben een studente toegepaste psychologie en maak in mijn laatste jaar mijn eindwerk over hoe de hechting tussen moeder en baby tot stand wordt gebracht bij een vroeggeboorte. Ik dien hiervoor enkele interviews af te nemen met moeders die bevallen zijn van een prematuur baby'tje maximum 5 jaar geleden.
Wonen jullie in de buurt van Antwerpen en zien jullie het zitten mee te werken aan mijn eindwerk? Stuur me dan snel een mailtje: leenverresen@hotmail.com.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Leen
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:32

Beste,

ik woon niet dichtbij, in Brugge, maar wil je gerust helpen. Onze zoon Tristan is na 36 weken ter wereld gekomen. Niet extreem prematuur maar wel na een helse zwangerschap met ziekenhuisopnames om de weeënactiviteit wat te verminderen. Moest je willen dat ik meewerk, stuur me dan een email.

Groeten,
Marie
Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 12:53
Fieke

Online Status Stuur bericht
Hoi!

Op 19 juni ben ik bevallen van WOLF. Ik was pas 29weken en 4 dagen ver. VEEEEEEl te vroeg dus. Gelukkig is hij ondertussen thuis en is alles ok.
Ik wil best meewerken aan jouw eindwerk. Ik woon nu in Gent maar mijn zus woont in Antwerpen en mijn ouders in de stille kempen. Wolf en ik zijn best mobiel!

Neem gerust contact op.
Sofie Mertens
fiekemertens@hotmail.com

Link naar deze reactie
05/09/2007 @ 13:29

Even off-topic: sorry!
Ben jij de Sofie Mertens die ooit de lerarenopleiding gedaan heeft op de Ledeganck in Gent?