[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/07/2007 @ 11:49 ceci | volgens mij een sprongetje. Ik weet niet meer van buiten wanneer er juist een sprongetje plaatsvindt, maar volgens mij is het zoiets. Niks aan te doen, binnen enkele dagen slaapt hij wel weer door. ik heb thuis het oei, ik groeiboek liggen, en dat heeft me eerlijk gezegd goed geholpen, zeker de eerste maanden. Dan las ik erin en kon ik me een idee vormen van waarom hij nu weer huilde, of niet meer doorsliep, of niet meer wilde eten, etc etc. goeie moed nog! |
| 12/07/2007 @ 16:09 ster | Ik wil je moed niet afnemen maar mijn zoontje sliep ook heel vroeg na de geboorte door, tot aan zijn 4.5 maand, ik moest dan terug beginnen werken. Hij heeft pas terug aan zijn 8 maand doorgeslapen en dan nog maar tot rond 6u smorgens, terwijl hij in het begin tot 9u sliep. Ik heb hem nooit geen voeding meer snachts gegeven, omdat ik denk dat hij dat ging gewend komen en dat het dan voor heel lange tijd zijn dat ik dat mocht doen. Wij hebben hem, hoe hard het ook is en hoe moe je zelf ook bent, een paar keer laten wenen of vertellen, na een 3kwartier of een uurtje ging ik dan zijn tuutje geven. Zijn perioden die hij wakker was snachts werden korter en korter. Maar inderdaad als jij moet gaan werken de volgende dag is dat enorm lastig, mijn man werkt in een 3-ploegensysteem, dus ik sta er snachts veel alleen voor! Nu is mijn zoontje bijna 11 maand, en hij slaapt nu redelijk goed, hoewel hij nu een periode heeft dat hij wakker wordt om 5u30 smorgens en niet meer wil slapen ![]() |
[Reageer]

na maanden doorslapen nu niet meer