[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/07/2007 @ 11:35 stimpy ![]() | is een koperspiraal dan niets? Daar zitten geen hormonen in zover ikweet. verder zou ik je niet kunnen helpen, want heb geen ervaring met hormoonvrije anticonceptie. |
| 13/07/2007 @ 12:59 angel | Hey Tyara; doordat ik al 2 tromboses heb gehad, mag ik ook geen anticonceptie meer nemen, ivm de hormonen. behalve een spiraaltje zou mogen, maar omdat we enkel via ivf kunnen zwanger worden is dit zo geen ramp. Maar doordat ik zonder pil enorme maandstonden heb, en vaak, en pijnlijk; mag ik de pil cerazete nemen, die is wel minder betrouwbaar dan een gewone pil, maar toch nog redelijk veilig, zeker ivm met bloedstollingsproblemen. hopelijk heb je er wat aan! |
| 16/07/2007 @ 21:54 chris | Voor een ander alternatief, kijk eens op de webstek van nfp.be ! |
17/07/2007 @ 11:49 ![]() | waarom vraag je het na bij je huisarts? ik denk namelijk dat het per persoon verschillend kan zijn. Succes, Claire |
| 17/07/2007 @ 21:51 chris | Het duurt een jaartje voor je je ijf zo goed kent dat je op-je-lijf-gesneden regels mag gebruiken maar je bent vanaf de eerste cyclus dat je NFP leert zo dichtbij je vruchtbaarheid dat je perfect weet wanneer je vruchtbaar bent of niet en je je daar ook kan naar richten bij gemeenschap ! Zeker betrouwbaar vanaf de eerste leercyclus ... weet ik uit eigen ervaring, hoor ! |
| 17/07/2007 @ 21:52 chris | Sorry ... nog 't belangrijkste vergeten : proficiat met dat kleine wonder-in-jou ! |
[Reageer]

Factor v (vijf) en anticonceptie