< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Net zwanger : Uitgerekend Maart 2008!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
Net zwanger : Uitgerekend Maart 2008!!
28/05/2008 @ 15:27
BDY

Online Status Bekijk profiel
Snuitje,
Hopelijk beleef je een leuk dagje vandaag!!
En, heeft Sam last gehad van haar spuitjes?

Yutta heeft vorige week donderdag haar spuitjes + Rotarix gekregen en ze had een beetje verhoging gehad (ong. 37.9°), maar niet echt lastig geweest. Goed dus!!! Hopelijk ook bij de volgende spuitjes.

Ik ben vandaag in Nederland gaan winkelen. Had hier ergens op het forum gelezen dat de poedermelk er zoveel goedkoper was. En het scheelt inderdaad! Ik was in de C1000 geweest en betaalde er 13.99 euro voor Nutrilon Omneo,terwijl ik er hier bij de apotheek ongeveer 19.5 euro voor betaal. Ik heb er met mijn moeder en ons Yutta dus een leuk dagje uit van gemaakt, nog wat andere winkeltjes gedaan, iets gaan eten en gaan drinken, ... leuk! Nu, de verpakking ziet er wel anders uit (is geel ipv blauw), maar heb gezien dt de samenstelling toch overeenkomt, dus het zal wel hetzelfde zijn. Hopelijk!!
Indien dit goed meevalt, ga ik binnenkort terug en koop ik me een voorraadje, zodat ik niet elke week hoef te rijden!

Groetjes,
Bieke

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 20:56
Snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
We hebben er een heerlijk dagje relaxen opzitten. Ben helemaal ontspannen nu. We kunnen er weer volop tegenaan.

BDY,
je hebt toch ook Pampers meegebracht? Want per doos scheelt dit ook 5 euro. Wij gaan regelmatig over de grens shoppen. Pampers, drinkwater en waspoeder is er een pak goedkoper.

Sam heeft niets last gehad van haar spuitjes en rotarix. Ik heb haar wel preventief een suppo gegeven voor het slapengaan. Ze heeft wel de boel bij elkaar gekrijst bij het krijgen van haar spuitjes. Volgens de verpleegster worden dat meestal kindjes met een sterk karakter als ze zo uitgesproken huilen. Dat beloofd...

Groetjes,
Snuitje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]