< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Er voor gaan / juli 2007

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/07/2007 @ 21:31
tess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Allemaal,

Het is zover,... we gaan er weer voor. Gestopt met de pil,... na ja, dat was ik al een tijdje maar sind kort hebben we besloten om voor een tweede kindje te gaan.

Helemaal spannend,.. ook omdat je niet weet hoe het dit keer zal gaan. Van ons zoontje max was ik de vorige keer vrij snel zwanger maar of dat nu weer gaat lukken,.. we hopen het.

Zijn er nog meer (vast wel) die hebben besloten om er nu voor te gaan ?

Gr. Tess

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 00:06

hoi Tess,
wij zijn er ook helemaal klaar voor. Ons meisje werd gisteren 2 en wij willen al een tijdje opnieuw zwanger worden. Bij ons eerste kindje lukte dat vanaf maand 1 maar nu vlot het allemaal wat minder goed. Enfin, ik was weer meteen zwanger maar er volgde vrij snel een miskraam. Nu 4 maanen later hopen wij opnieuw op een positieve test. Veel succes en misschien tot later!
Bippi
Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 13:54
tess

Hoi Bippi,

Jeetje,.. dat is inderdaad niet leuk , het lijkt me heel erg om dat te moeten overkomen maar je weet ook dat het reeel is dat het kan gebeuren. Zwanger worden is eigenlijk heel bijzonder en ik heb wel geleerd uit mijn omgeving dat zwanger worden helemaal niet zo normaal is.

Hoe ver was je al ?

Ik vraag me elke keer weer af hoe snel we weer zwanger zijn. De vorige keer was het binnen drie maanden raak en ik hoop dat het nu weer zo is maar we wachten wel af.

Ons kleine man wordt in september twee en hij is er denk ik ook wel een beetje aan toe. In het begin vond hij het verschrikkelijk als ik een baby vast hoeld. Heel jaroers maar ik moet zeggen dat het steeds beter gaat.

Ik zal voor je duimen dat het snel weer raar is en dat het goed gaat dit keer.

Gr. Tess

[Laatst gewijzigd door tess - 16/07/2007 @ 14:27] - Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 13:34

Hi,

Spanned he? ook wij zijn bezig. ik heb mijn regels in mei laten komen en ben daarna gestopt. nog erg pril dus allemaal. morgen zal het weer zo ver moeten zijn dus we zullen zien. ik heb al wel een test gedaan maar die was negatief. of te vroeg of het heeft deze maand gewoon nog niet zo mogen zijn.

Gr,
Claire

Link naar deze reactie
18/07/2007 @ 09:55
tess

Hallo Blondsteenbokje,

Wat grappig deze naam ,... ben ik namelijk ook (blond en steenbok). Het is denk ik elke maand weer spannend, je vraagt je af ben ik nu wel zwanger of niet. Doe ik de test te vroeg ..?

Ik zit nu bijna tegen mijn vruchtbare dagen dus ik ben ook heel benieuwd of het deze maand al raak is.
We zullen het wel zien.

Gr. Tess

Ps zal voor je duimen dat het wel raar is,.. succes

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 12:55

Hi tess,

ja inderdaad blond en steenbok.

Helaas dus deze maand niet. en ja weer ben ik aan het denken over mijn vruchtbare dagen en of het deze maand niet wel eens zo zal zijn. en hoe enw at gaat weer opspelen zullen we maar zeggen...

Succes allemaal!
Claire

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 13:23
tess

hallo blondsteenbokje,

Jammer dat het niet gelukt is deze maand. Je moet het ook maar net in die goede periode doen,.. en dan nog ben je geloof ik maar 48 uur vruchtbaar.

Bij mij komt de menstruatie er weer aan en heb nou niet het idee dat het deze maand gelukt is. Ik voel niks en ben ook niet echt moe. Dat was ik wel bij mijn vorige zwangerschap. Maar goed,... niet elke zwangerschap is met elkaar te vergelijken.

Succes met de volgende vruchtbare periode en het wil nog weleens helpen als je het die periode om de dag doet.
Dan moet het toch raak zijn.

Gr. Tess

Link naar deze reactie
03/09/2007 @ 18:31

Online Status Stuur bericht
hoi hoi
wij zijn ook bezig maar niet voor nummer 2 maar nummer 4
de wens op nog zo´n hummeltje is heel erg groot
de eerste ging vrij snel maar de andere 2 niet na 2 operaties pas zwanger
zijn nu een jaar gestopt met de pil dus hopen dat het nu snel zo ver is

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]