[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2007 @ 13:56 | hallo ik had vorige week een antibioticakuur voor blaasontsteking geslikt. nu ben ik de dag na mijn kuur gelijk weer begonnen met het slikken van de pil. het was niet de dag dat ik ongesteld moest worden. ik heb nu seks gehad met mijn vriend, en wil dus weten of het veilig of niet was? ik ben best wel bang dus ik hoop dat je me antwoord kan geven |
| 15/07/2007 @ 22:13 nijntje | Hallo, dus je bent na je kuur gewoon begonnen met de pil ,dus niet op de eerste dag van je menstruaties? Volgens mij ben je dan niet veilig,je bent dit wel indien je de eerste dag begint,anders indien je zo begint moet je 7dagen de pil slikken voor je er op kan rekenen. Maar ik had ook een vraag daaromtrent,ik neem nu ook antibiotica en dit nog 3dagen,morgen begin ik terug na mijn stopweek met de pil. Maar de pil zou door de AB minder betrouwbaar zijn staat zo op de bijsluiter. Wanneer is ze dan wel veilig? na 7dagen na de ABkuur of pas later,ik lees verschillende meningen. Wie kan ons helpen? |
| 16/07/2007 @ 13:06 Isa | Het is altijd zo lastig met die kuren. Ik slik momenteel een maand een kuur. Ik kreeg te horen dat je echt safe wilt spelen zeker 2 weken de pil na stoppen van de kuur moet slikken. (apotheek vertelt) Ik zou altijd voor safe spelen en even wachten met onveilig (zonder condoom) te vrijen. En als je meer dan een week, liefs twee hebt geslikt kan het volgens mij geen kwaad meer. Vraag het voor de zekerheid na bij de apotheek. Die kunnen jullie vragen echt heel duidelijk beantwoorden. Succes |
[Reageer]

pil en antibiotica