Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2007 @ 09:49 snuitje ![]() | ik duim voor je ! |
| 19/11/2007 @ 15:05 angel forever | Ben zwanger volgens de test alleen de reactie van me vriend valt me zwaar tegen, reageerde zo van je lichaam zal je wel voor de gek houden |
| 20/11/2007 @ 07:49 angel forever | denk dat hij het nog niet echt durft te geloven ofzo, dus wacht eerste controle maar af of dan alles goed is dan zal hij het wel gaan geloven denk ik |
| 20/11/2007 @ 14:17 jokske ![]() | waaaw snuitje , eindelijk mag je terug starten, veel geluk! ![]() |
| 27/11/2007 @ 11:22 snuitje ![]() | jokske, je nod nadert? hoe voel je je? Spannend he ! |
| 10/12/2007 @ 12:52 jokske ![]() | was dit hier plots vergeten! Zoals je ziet was het niks maar ja, volgende keer beter zeker? Bijna in de groene dagen, we zullen zien... |
| 12/12/2007 @ 15:31 snuitje ![]() | jokske, goed klussen he ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

geen geduld om zwanger te worden!

alleen de reactie van me vriend valt me zwaar tegen, reageerde zo van je lichaam zal je wel voor de gek houden
ik denk dat de bloeding begonnen is.... had net wat bloed op wc papier..... ooooooooooooh ik ben zo vrolijk nu! 
Ik weet wel niet hoelang mijn nieuwe cyclus nu gaat worden, ik hoop 28 dagen ofzoiets toch.... anders heeft medicatie niet geholpen als het weer 48 ofzo wordt...