[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/07/2007 @ 11:39 watervrouw ![]() | Hoikes, Ik ben ondertussen 11 weken zwanger en voel mij helemaal thuis in het AZ Diest en hun gyn. Nog iemand die hier gaat bevallen of zopas bevallen is? |
| 22/07/2007 @ 13:49 Arienh | Hoikes Ben ook eentje die gaat bevallen in Diest, en waarschijnlijk deze week nog... ![]() Heb dokter Naetens als gynaecoloog en ben er zeer blij mee... Hopen dat alles goed gaat, en voor jou hetzelfde ![]() |
| 22/07/2007 @ 22:02 watervrouw ![]() | ArienH, succes deze week he... Bij mij gaat het nog wel even duren... ben nog maar 12 weken ver. Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen, kamers ed... groetjes, |
| 01/08/2007 @ 13:33 Arienh | Ben ondertussen thuis met men kleine spruit, bevalling redelijk verlopen maar ben wel geknipt en gescheurd geweest... de verpleging daar is mega vriendelijk, ben er ferm in de watten gelegd ![]() succes voor jou eh meiske |
| 03/08/2007 @ 08:06 E | hallo, Wij gaan in november ook weer een weekje naar het AZ in Diest. Vorige keer ben ik daar ook bevallen en inderdaad, ze leggen je daar wel in de watten. Groetjes en veel succes allemaal, |
13/08/2007 @ 16:40![]() | Hallo, Ik ga ook in AZ Diest bevallen. Ben nu bijna vijf maanden zwanger. Weet er iemand of je daar in een bad kunt bevallen. |
| 07/10/2008 @ 18:38 K | hallo ben ook in het az in diest bevallen ik was 39 weken en 6 dagen ik had nog geen opening |
[Reageer]

AZ Diest, toekomstige moeders