< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » AZ Diest, toekomstige moeders

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
AZ Diest, toekomstige moeders
16/07/2007 @ 11:39
watervrouw

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Ik ben ondertussen 11 weken zwanger en voel mij helemaal thuis in het AZ Diest en hun gyn. Nog iemand die hier gaat bevallen of zopas bevallen is?

[Laatst gewijzigd door watervrouw - 19/07/2007 @ 14:46] - Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 13:49
Arienh

Online Status
Hoikes

Ben ook eentje die gaat bevallen in Diest, en waarschijnlijk deze week nog...
Heb dokter Naetens als gynaecoloog en ben er zeer blij mee...
Hopen dat alles goed gaat, en voor jou hetzelfde
Link naar deze reactie
22/07/2007 @ 22:02
watervrouw

ArienH, succes deze week he...

Bij mij gaat het nog wel even duren... ben nog maar 12 weken ver.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen, kamers ed...

groetjes,

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 13:33
Arienh

Online Status
Ben ondertussen thuis met men kleine spruit, bevalling redelijk verlopen maar ben wel geknipt en gescheurd geweest...
de verpleging daar is mega vriendelijk, ben er ferm in de watten gelegd
succes voor jou eh meiske
Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 14:38
watervrouw

Awel, proficiat, Wat is het geworden?

Had jij ook de luxe suite of een andere kamer?

Ik heb gisteren een vlokkentest laten doen en weet morgen de uitslag voor Down. Ben reuze benieuwd.

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 21:46
cindy

Hallo,

Ik ben op 1 januari dit jaar bevallen van een dochtertje in het az te Diest! Mijn gyneacoloog was dokter Thijs, maar omdat zij met Kerst en nieuwjaar op verlof was, heeft dokter Deschilder mijn bevalling gedaan. Het was die dag wel erg druk in het ziekenhuis, we waren mer z'n vijven om te bevallen en maar ene gyneacoloog. Dus om de beurt naar de verloskamer... Best wel grappig!

Ik vond het ziekenhuis echt heeeeel goed. De verpleegsters zijn er heel lief en je word er echt in de watten gelegd! Ik had een suite kamer, heerlijk genieten!

Nog heel veel succes met je zwangerschap, geniet ervan en veel succes met de uitslag van je vlokkentest!

Groetjes

Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 08:06
E

hallo,

Wij gaan in november ook weer een weekje naar het AZ in Diest. Vorige keer ben ik daar ook bevallen en inderdaad, ze leggen je daar wel in de watten.

Groetjes en veel succes allemaal,
Link naar deze reactie
03/08/2007 @ 15:10
watervrouw

Hoikes,

De 1ste uitslag van de vlokkentest was goed ze... geen down-syndroom. Ja, voor mij mag het ook al 6 maanden verder zijn maarja... nog geduld hebben he...

Succes alvast...

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 12:13
Sofie

Hoi watervrouw

ik ben twee keer bevallen in Diest en op zich hele goede ervaringen.
Eerste keer vijf dagen in het zh gebleven, tweede keer op donderdag bevallen en op zaterdag naar huis gegaan en verder thuis begeleid door vroedvrouw.
Als je borstvoeding wil geven, zou ik die opvolging thuis met veel nadruk willen aanraden! Bij mijn eerste bevalling eigenlijk slecht begeleid in het zh, ze zeiden allemaal iets anders en toen we naar huis gingen, wisten we eigenlijk nog niks ...
Plus heel erg emotioneel na mijn eerste bevalling, echt een serieus klopke gehad zenne!
Tweede keer hadden ze een info-folder, al een serieuze verbetering, maar nog steeds naar borstvoeding toe geen superbegeleiding.
Naar mijn gevoel, bij eerste kindje, je denkt dat je veel weet door veel te lezen, maar eigenlijk weet je nog niks. Dat was bij mijn tweede wel stukken beter! Alles ging veel relaxter en je weet veel beter waar je aan toe bent. Bij een eerste kunnen ze je nog heel veel wijsmaken!
Besluit:
al bij al best positieve ervaringen, als je bv wil geven, zou ik toch eens luisteren voor begeleiding van een vroedvrouw achteraf thuis.
Hopelijk heb ik je hier een beetje mee kunnen helpen.
Groeten
Sofie

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 15:29
cindy

Hoi,

Ik ben thuis ook begeleid door een vroedvrouw, Lisbeth Mesotten. Een pracht van een vrouw! Ze is zo lief. Zo een begeleiding is een aanrader, zeker met een eerste kindje. Het is toch een hele verandering in je leven!
Ik had Lisbeth ook als vroedvrouw bij men bevalling.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2007 @ 20:23
Lieke

Hallo,

Ik ben ondertussen al bijna 15 maanden geleden (wat gaat de tijd toch snel)bevallen van een pracht van een dochter.. in het az diest. Bij mij ook niets anders dan lof over de verpleging daar. Ook mijn gyn, Dr Natens, heeft het super gedaan.. alleen spijtig dat hij van plan is om op pensioen te gaan. Hopelijk blijft hij nog enkele jaren, want ik zou graag hebben dat ons 2de kindje ook bij hem geboren wordt. Waarschijnlijk gaan we vanaf volgend jaar voor een 2de gaan... ik kijk er al naar uit!

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 16:40

Online Status Stuur bericht
Hallo, Ik ga ook in AZ Diest bevallen. Ben nu bijna vijf maanden zwanger. Weet er iemand of je daar in een bad kunt bevallen.

Link naar deze reactie
13/08/2007 @ 20:31
watervrouw

EllenW, ik denk het niet maar ben niet zeker...

Ik ga weleens een afspraak maken om zo die rondleiding in de materniteit mee te doen. Die wordt 1x in een half jaar gedaan...krijg je alles te zien en wordt er alles uitgelegd.

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 10:13
Leen Wolput

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal!

Wat een goede reacties lees ik hier over Diest! Nu ben ik helemaal overtuigd dat ik daar ga bevallen! Was er al redelijk zeker van hoor, dokter De Schilder is mijn gynaecoloog, en ik ben heel tevreden over hem. Maandag 27 augustus gaan we voor onze eerste echo naar hem, ik kijk er al naar uit!

Leen x

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 20:04
watervrouw

Leen,

Ik wens je veel succes met je zwangerschap. Ik kan je ook al zeggen dat Dr. Deschilder echt wel heel goed meevalt. Dr. Ingrid Thijs is die van mij en die hebben samen ook een praktijk. De 2 eerste keren ben ik bij Deschilder geweest omdat er geen gaatjes meer waren in de agenda van mijn gyn. Echt, als Ingrid er niet is heb ik helemaal geen problemen met Deschilder hoor...is wel iets ouder maar dat doet er niet toe he...

Trouwens, ik mag 23 aug. terug voor de echo op 16 weken...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 18:38
K

Online Status
hallo ben ook in het az in diest bevallen ik was 39 weken en 6 dagen ik had nog geen opening
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]