< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » Pamperrekening

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/07/2007 @ 16:25
Bieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen,

omdat we al voorzien zijn van spulletjes, kleertjes, enz., hebben we beslist deze keer geen geboortelijst te leggen, maar een 'pamperrekening' te openen. Heeft er iemand een originele manier om dit op het geboortekaartje te zetten (ipv gewoon iets als 'vrijblijvend een centje op de pamperrekening')? Het geld gebruiken we om nog een aantal echt grote stukken te kopen zoals de slaapkamermeubelen en een uitbreiding van de slaapkamer van Lotte.

Alle ideetjes zijn welkom!

Groetjes

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 11:00
wendy

Hey,
Wij gaan net hetzelfde doen : op ons kaartje staat :
Wegens de snelle uitbreiding van ons gezin rekeningnummer en ook een envelopje.
grts wendy

[Laatst gewijzigd door wendy - 17/07/2007 @ 11:00] - Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 10:23
Bieke

Zijn er nog ideetjes?

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 11:25
yoda

Hoi

Wij leggen 2 lijsten en hebben een pamperrekening maar erg origineel staat dat niet op het kaartje.
Kan je anders eens niet bij de drukker gaan kijken of daar voorbeelden liggen van andere ?
Ik heb iets ' Lotte krijgt een broer of zus, dus zet die pamperrekening al gauw maar op plus'

dit is moeilijk hé, ik zou zeggen succes verder met het zoeken je komt er wel uit.

Yoda

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 12:13
marijke

Wij hebben geen pamperrekening omdat het ons eerste kindje is en we namelijk nog niks van spulletjes hebben.
We hebben een geboortelijst en hebben dit gewoon vermeld op het kaartje onder het titeltje "kadotip".
Misschien kan je daar gewoon ook een rekeningnummer of een envelopje zetten.
Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 13:42
boeleke

Online Status Stuur bericht
hoi
ik heb ooit iets gelezen van: babyspulletjes hebben we al genoeg, zou je het erg vinden als.... (naam kindje) een centje vroeg? en dan het rekeningnummer
vond ik toen wel leuk

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 14:52
T'ke

Misschien dit:

Dankzij grote zus heb ik al heel wat spulletjes vergaard, daarom lijkt een centje mij meer waard. (en dan rek.nr)

groetjes

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 10:08
Bieke

Ik zie dat er al een aantal mama's hun beste dichtkunsten bovengehaald hebben Er zitten er al wel een paar leuke tussen! Bedankt!!!

Yoda, 2 geboortelijsten en een rekeningnummer, hebben jullie een héle grote familie- en vriendenkring? Onze lijst bij de geboorte van Lotte was niet zo heel groot (alle noodzakelijke dingen en een paar 'foliekes' stonden erop), maar toch was hij maar net helemaal leeggekocht. Wij hebben natuurlijk alletwee maar een héél kleine familie. Langs mijn kant zijn we maar met een stuk of 10 en de familie van papa is even klein en de meesten daarvan vonden het dan blijkbaar ook nog niet eens nodig om een cadeau te kopen. Zelfs de overgrootouders zijn niet op bezoek geweest en het heeft 4 maanden geduurd vooraleer we een centje van hen gekregen hebben!
Eigenlijk is de hele lijst dus opgekocht door mijn familie en vrienden...

Bedankt en groetjes iedereen!

Link naar deze reactie
20/07/2007 @ 10:58
yoda

Hoi

Neen ik heb niet zo een grote familie hoor, mijn vriend wel maar ik kom van Antwerpen en hij van Mechelen en zijn familie woont voor de helft nog verder tot in Gent. Dus dachten we het voor iedereen aangenaam te maken een lijst in Antwerpen en een lijst in Mechelen te leggen, ook al zijn vrienden zijn uit Mechelen en de mijn uit Antwerpen.
En de pamperrekening is voor het volk dat niet goed te been meer is en hebben nog familie in Zwitserland en vrienden uit Nederland. Dus ja, een beetje vanalles wat genomen hé. We hebben wel gekeken dat er nergens dubbel iets op staat !
En of ze nu allen iets kopen of niet dat moeten ze natuurlijk zelf maar weten, tis ni dat we hen iets verplichten.

Wat ik ook wil zeggen, je bent niet alleen. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont in de Ardennen en heeft al laten weten dat een bezoekje naar het ziekenhuis te ver voor hem is om even over te komen. Hij zal later wel eens langs komen. Leuk hé enfin , ik heb een hele lieve mama die er wel altijd voor me klaarstaat en goede schoonouders.

Maar ja, familie kan je niet kiezen

Groetjes yoda

Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 12:47
Bieke

Yoda, dat is ook wel heel sympathiek van je vader hé! De Ardennen, 't is toch ook niet het ander einde van de wereld, dacht ik zo, en je krijgt toch niet elke dag een kleinkind!
Ik weet natuurlijk niet hoe de relatie verder met je vader is, maar ik zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als hij zo weinig interesse zou tonen...
Gelukkig heb je je moeder en schoonouders nog!

Groetjes
Link naar deze reactie
30/07/2007 @ 14:44
yoda

Hoi

Bieke, tja mijn vader, een toffe vent meer niet. Zijn theorie: de kinderen moeten maar naar mij komen of bellen anders pech. Een moeilijke man, is manisch depressief en heeft zo zijn eigen wereldje met zijn nieuw vrouw. Heb er al mee leren leven, en heb heel veel aan mijn moeder, ik zie ze bijna elke dag dus kan daar steeds mijn troost vinden.
Mijn vader zal wel naar Antwerpen komen voor mijn stiefzus dan is het nooit een probleem, ik denk soms dat zijn nieuw vrouw daarachter zit !

Maar ja, ik heb een voorbeeld gekregen hoe het niet moet en hoop dat ik mijn eigen gezinnetje wel op de juiste manier( hoe zeg je dat) kan groot brengen !

Groetjes Yoda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]