[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2007 @ 11:00 wendy ![]() | Hey, Wij gaan net hetzelfde doen : op ons kaartje staat : Wegens de snelle uitbreiding van ons gezin rekeningnummer en ook een envelopje. grts wendy |
| 19/07/2007 @ 10:23 Bieke ![]() | Zijn er nog ideetjes? |
| 19/07/2007 @ 12:13 marijke | Wij hebben geen pamperrekening omdat het ons eerste kindje is en we namelijk nog niks van spulletjes hebben. We hebben een geboortelijst en hebben dit gewoon vermeld op het kaartje onder het titeltje "kadotip". Misschien kan je daar gewoon ook een rekeningnummer of een envelopje zetten. |
| 19/07/2007 @ 14:52 T'ke ![]() | Misschien dit: Dankzij grote zus heb ik al heel wat spulletjes vergaard, daarom lijkt een centje mij meer waard. (en dan rek.nr) groetjes |
| 30/07/2007 @ 12:47 Bieke | Yoda, dat is ook wel heel sympathiek van je vader hé! De Ardennen, 't is toch ook niet het ander einde van de wereld, dacht ik zo, en je krijgt toch niet elke dag een kleinkind! Ik weet natuurlijk niet hoe de relatie verder met je vader is, maar ik zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als hij zo weinig interesse zou tonen... Gelukkig heb je je moeder en schoonouders nog! Groetjes |
[Reageer]

Pamperrekening